Min, min, min!

Äntligen har jag skaffat mig en egen dator. Spanat in den sen oktober så nu var det dags. Och för det kan jag tacka mina älsklingar Emil och Vixxen, för att dom ställer upp när det oväntade händer! :D
Sällan jag verkligen fastnar för prylar, men vissa har det där lilla extra och denna fick mig att fastna direkt.

Fort som tusan gick det att få den också. Beställde igår vid 17.45. och den landade på posten idag vid tre. Helt fantastico! Så DustinHome kan jag rekommendera starkt för deras snabba leverans!

Dessvärre får jag inte datorn till mig förns på söndag när Vixxen kommer för att shejka på Aqua med mig, men det är de fan värt så underbart snygg och bra som denna makapär är..


Totally worth it ;)





Kommentarer
Postat av: Nokz

Personligen kan jag dock inte göra de som jobbat som support tekniker då typ allt dom har är parallellimporter så krånglar nått kan man för de mesta inte skicka dom på service och de är lite dumt :P

2010-04-02 @ 13:44:24
URL: http://nokzinc.blogspot.com/
Postat av: Suzzi

Aha, där ser man! Tur att man har en kille som kan de mesta om datorer :P Så förhoppningsvis så slipper jag krångel ^^,

2010-04-02 @ 14:40:03
URL: http://blackidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0