See you on the road!


Yeeeeah!!
Idag fick jag mitt Körkort. ^^, Kan det bli bättre? Har inte ens förstått det själv. Jag kan sätta mig i bilen utan någon bredvid och åka vart jag vill.. =) Kan inte förklara känslan jag har i mig nu. Är så glad att jag skuttar! Helt otroligt..
Fick även jobbet jag skulle på intervju på i fredags.
Så nu kommer jag jobba hela december på Flirtfashion i Sthlm. ( Kolla in www.flirtfashion.se ) Jag fick mitt drömjobb! Och jag klarade uppkörningen på första försöket. Fyfan, jag älskar mitt liv! Är så otroligt glad att jag fixade mina mål för detta år. Och jag tog mig igenom värsta perioden i mitt liv hittills. =)
Är så otroligt lycklig och nöjd med mig själv nu så det är inte sant.
Körkort? Nä, kan inte förstå det. Ska ta en sväng senare i racermusen tänkte jag. Alltså den lilla sketna Renaulten. Haha!
Ska överaska Anton tänkte jag! ;D Bästaste Anton, inte träffat honom på evigheter nu. Och hade dessutom inte berättat något om uppkörningen för någon knappt. Så han vet deffenetivt inte om den än. ^^, Ska bli en kul syn när han ser mig i bilen! Hehe.
Så aah, ikväll blir det att fira med föräldrarna. =) Förhoppningsvis blir det Thaimat. Älskar ju det!

Oh, har rysningar i hela kroppen. Lyssnar på Hardstyle och har körkortet i tankarna. Hade aldrig ens vågat tänka mig att jag skulle klara uppkörningen på första försöket. Så tror nog ni förstår hur lycklig jag är nu. Har ju knappt vågat tänka tanken att få sätta mig själv i bilen och åka vart jag vill ju.

Och ja, drömjobbet. Flirtfashion. Dom säljer alltså sexiga underkläder, små sexiga kläder som kjolar o toppar som man t.ex kan dansa i på Hardstylefester ;D, Kostymer, sexleksaker osv. Så har dom även en stripteaseclub på nedervåningen. Men hoppas ni förstått att jag såklart jobbar i klädbutiken.
Fick börja redan i lördags att jobba. Och sedan på söndagen också. =)
Hade jag inte behövt åka hem på måndagen så hade jag fått jobba då också.
Bodde iaf hos Dennis o Christer i helgen, nära o bra till stan. Festade varje dag. Vart otroligt bakis i fredags. Lite dåligt av mig att festa så mycket på torsdagen när jag skulle på abretsintervju på mitt drömjobb på fredagen.
Men klarade ju intervjun bra trots baksmällan. =) Men usch vad jag ångrade torsdagen när man gick där igenom hela drottningatan o drömde om att lägga sig i sängen igen.
Men trots det så vart det utgång på fredagen också, men då höll man sig nykter iaf, skulle ju jobba på lördagen så. Men utgång vart det på lördagskvällen igen och jobba på söndag. Och sen vart de att äta på resturang med Dennis o hans jobbarkompisar o sedan vidare till SoapBar. Så ah, helgen var otroligt bra faktist! Inget att klaga på..
Börjar gilla Sthlm nu. Iaf när inget krånglat som det alltid gjort förut. Känns bra.
Nu måste man bara försöka hitta sovplats inne i Sthlm någonstans. Norrtälje blev nog för långt ut tyckte dom på Flirtfashion, ifall dom behöver ringa in mig fort sådär.
Men får väl hoppas att jag lyckas lösa det på något bra sätt.

Ne, nu ska man väl ladda upp lite nya bilder på Modellbilder.se =)
Har ju inte hunnit lägga upp någon session från senaste plåtningen. Men snart så!
Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till körkortet! Måste kännas jätte bra.. Skulle oxå vilja ha körkort...

Jaja grattis iaf!

2008-12-06 @ 23:34:02
URL: http://baralsj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0