Black & Red Christmas

Då var juldagarna över. Och fick inte det bästa avslutet heller. =(
Blev rånad igår. Faan! Alla arbetsdagar helt bortkastade. Blev av med närmare 2000-2500kr och kontokort.
Såklart har man sina aningar eftersom man vet hos vilka man lämna väskan lite snabbt på San Marino och att dom helt plötsligt var borta och likaså mina pengar.
Förstår inte hur folk kan göra sånt? Hur man kan vara så missbildad och sno från andra. Svårt att tjäna ihop sina egna pengar? Blir så jävla arg och ledsen. Det var ju ett jävla bra slut på den kvällen, som förövrigt var riktigt bra!
Förfestade hos mig med mina bästa vänner, Anton o Laxen. Körde ölspel och drog våra härliga skämt. Kändes som gamla tider igen.
Fan, mår så jävla dåligt. Ångrar verkligen nu att jag inte hade väskan med mig. Man kan verkligen inte lita på någon..
Man ska väl vara tacksam att man inte blev nerslagen eller att det hände ens kompisar något, men det är ändå pengarna jag tjänat ihop i flera dagar på jobbet nu och som man hade planer på att köpa något vettigt för. Och dessutom, känslan att någon rotat igenom ens väska. Som tur var så vart ju inte kameran o nycklar osv stulet också. Men fan, det är svårt att tänka positivt i såna här lägen. =(
Och jag som redan innan kände mig lite nere pga Zeltor osv så händer det här. Varför jag?
Nu behöver jag verkligen något positivt i mitt liv..

Julafton var riktigt bra iaf. Var hos farmor på dagen, iof lika segt som vanligt. Satt o somna till Kalle. Och så hinner man knappt vakna o äta frukort förns man ska äta köttbullar och jansons osv. Och så hinner man inte smälta lunchen förns man ska äta middag med köttbullar o gröt o allt därtill. Så magen var ju lagom glad o uppsvälld igår. Usch, men det är ju bara jul en gång om året. ^^,
I julklapp fick man väl helt okej saker. Men inte mycket som man önskat sig, ska även byta vissa saker också. Så inget man kan klaga på direkt =)
Gillar verkligen julafton. Hade inte så mycket julkänsla innan när man var i Sthlm. Men direkt när man kom hem så kände man lukten av jul, granen lyste, juldekorationerna var framme och julfilmer gick konstant på tv. Kändes riktigt bra. Så fick man ju även snö till julafton, riktigt bra! Det kunde man inte tro med detta förstörda klimat. Men snön lär ju inte stanna så länge, inte så att man kan åka bräda i några småbackar runt omkring precis. =/ Lär nog inte bli någon snowboard åkning denna vinter heller =(

Åh, vill tillbaka till Sthlm nu, när allt skit kommer till en. Då vill man bara gömma sig en trygg famn och önska att allt ska försvinna. Varför kan inte allt bara vara bra ettag? Bara för någon månad eller så? Har inte fått ha en riktigt bra stund på evigheter känns det som. Har bara vart skit hela tiden någonstans i livet. Har verkligen tröttnat på att ha det såhär.
Behöver något bra nu!..

Och det lär ju inte bli Aqua på söndag heller. Nu har man ju inga pengar kvar. Och kontokortet får man inte förns i januari nu när det är så många helgdagar. Känns ju jättebra det här! =(
Hoppas ni, mina älskade läsare haft en bättre tid på senaste.
God fortsättning!

Tjing.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0