Jul utan julkänsla!



Dan, före dan, före dopparedan
=)
Imorn åker jag hem till katrineholm. Ska bli lite kul faktist, har inte fått någon julkänsla än så jag hoppas den kommer till mig när jag kommer hem. Längesen jag träffade familjen nu, har ju nästan börjat sakna dom ^^,
Har dessvärre inte handlat klart julklapparna. Suck säger jag bara. Att det är så svårt att hitta julklappar till ens familjemedlemmar, borde det inte vara dom man känner bäst? Så alltså borde det vara lättast att köpa till dom, ellerhur? Men nejdå.. Här får man tänka så de knakar för att försöka komma på om dom sagt något som dom vill ha eller skulle behöva. =/ Sjukt svårt. Lättaste vore ju egentligen att alla gav varandra pengar så fick alla köpa julklappar åt sig själva men att man var tvungen att slå in dom osv så det verkligen blev en julklapp. Iof blir det ju ingen överaskning men man får ju iaf något man vill ha =)
Vet inte heller hur länge jag blir kvar hemma i Katrineholm. Har ju tänkt att gå på Mondaybarfesten den 25e dec, men ah, har ju ingen förköpsbiljett och vet dessvärre inte vem jag ska gå dit med heller. Så är lagom otaggad. Plus att jag vill vara hemma några dagar o umgås med familjen och träffa Anton som jag inte träffat på evigheter. Så ett dilemma har man allt. Och så vill man ju umgås så mycket som möjligt med Dennis innan han far iväg till värmen i 1år. =/
Jaja, får hoppas att jag löser det bra.

Nu har jag dessutom planer till nyår förhoppningsvis. Vet dessvärre inte om Malin o Shellsie har råd att komma hit, till Sthlm alltså. =( Hade ju varit så underbart om dom kunde komma. Men som vanligt styr pengarna för mycket! Önskar jag tjänade bra så man kunde bjuda hit dom, eller ordna med fest själv hemma i Kholm så det hade blivit billigare för dom att komma. Men bara att hålla tummarna och hoppas att dom ordnar upp det och kommer hit. =)

Jobbade idag iaf. Lika kul som vanligt, och tiden bara rinner iväg. Hinner ju knappt komma dit så ska man hem igen. Älskar det! Fick dessutom veta att jag kommer få jobba i januari också, yeeyh! ^^, Och så fick jag en "Flirtfashion Crew" tröja idag.. Oh, känns så sjukt bra! Önskar jag kunde få tag i något ställe att bo på bara. Måste lösa det fort iaf. Vill ju verkligen fortsätta jobba på Flirtfahion. Älskar det!
Trivs jättebra i Sthlm för tillfället, beror väl kanske mycket på Dennis och Guzzy, men vill ju jättegärna hitta eget här till slut. Så jag hoppas jobb o tillfälligt boende löser sig snart så man kan bygga vidare därifrån till eget boende o fast jobb.

Jaa kära läsare får se när jag skriver nästa gång lär nog inte bli innan julafton iaf. Så får slänga upp lite mysiga julbilder nu.. Har tyvärr inte hunnit med någon Fotosession med jultema så blir vanliga julbilder =) Hoppas det duger tills vidare.
God Jul!









Kommentarer
Postat av: Guzzy

Huru Du behöver ju inte lägga ut bilderna på mig överallt.?!.. jag är inte helt nöjd med den.. skulle varit mindre hö och mitt högra bröst ser ut som att jag gått in i puberteten igen! shame on you ! kramar<3

2008-12-26 @ 11:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0