eStockholmO here I come!

Ensam hemma en fredagskväll.. Ja, det var ju inte så jag hade hoppats att kvällen skulle bli! Men vad ska man göra?
Jobbade iaf i Flen idag, för Caliptus. Sjukt segt!
Stod o stampade på samma ställe från 11-19, och lunch en timme. Låter det lockande? Nä, inte direkt. Och inte det roligaste man demonstrera heller. Tulips Leverpastej. Mm, roande! Men fick iaf en hel del sålt, plus att det är ju alltid pengar.
Men när man även får samtal från Flirtfashion att man ska jobba från 12.30-23.00 imorn så vart man inte direkt pigg.
Nä, usch blir slutkörd av dessa långa dagar. Men bara att bita ihop. Det lönar sig till slut!
Men skulle ju inte sitta fel med en mysig kväll på en restaurang nu ^^, Kan inte sluta att drömma mig bort till det!

Man blir ju inte direkt gladare av att veta att det är Club Session just nu i Linköping och Frontliner spelar. =( Hade kunnat stått på baren med Malin nu! Fan.. Men jag får hålla mig till MB Lucia Cruise helt enkelt. Fixade dag2 outfiten nyss. Och inte liite het den blev ;) Me like..

Ja nu har man haft körkort i några dagar, och jag kan ju inte säga att jag vant mig. Det kommer dröja! ^^, Så många år o gånger som man sagt "Faan, nu skulle jag haft körkort" Så det har blivit en vanesak att tänka så nu. Och nu när man har körkort och kan åka o köpa en sallad på fredagskvällen så gör man det inte ens. Dålig stil Suzzi!

Och inte är det länge kvar till Julafton heller, och inte har man julhandlat heller. Får försöka ta det i veckan kanske. Men det är ju så svårt sånt där, man hittar ju bara saker till sig själv ^^, Och klart man måste unna sig något till jul o nyår! Nu när man inte har pojkvän liksom, då får man fixa de själv, att göra sig lycklig alltså! =)
Inte så svårt att göra mig lycklig tycker jag.. Så det lär ju vara lätt fixat! Speciellt när man jobbar i en sån butik som man gör ;D Går ju o suktar hela dagarna.

Idag fick jag förresten se förvideon till Qlimax 2008, alltså inte hela Qlimax videon för 2008 utan bara en sån där gåshudsretare ^^,
Och gissa vem man såg först i den.. Mm, kolla själv! ;D
-> http://events.q-dance.nl/2008-11_22-november_qlimax/video/ 
Oh yes, baby! ;)

Ne, nu var The fast and the furious tokyo drift slut så antar att jag måste packa klart o sedan krypa ner i sängen. Ska ju med tåget 09.11 imornbitti till sthlm så.. Surt!

Tjingtjing!


Kommentarer
Postat av: Me

Det var en ycket intresant blogg. Du döljer en rik personlighet. Lycka till!

2008-12-06 @ 10:32:51
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/
Postat av: Inchi

Din jäkla söta spelevink ;) fan du fick dina 15 seconds of fame, även om de där kanske var 3, då har du 12 sekunder till ^^

Fan som jag sa innan du stack å när du kom hem, å ännu värre e de nu när man såg snutten. JAG BORDE VART DÄR. Suck

jaja de kommer en till nästa år.

SKöt om dig tösen så ses vi snart på kryssen ;)

2008-12-06 @ 17:42:53
URL: http://inchi.blogg.se/
Postat av: Annie

hehe du kom me iaf ;)

Såg ett par kompisar till som va me på filmen =D

2008-12-09 @ 22:31:33
URL: http://nuckan.blogg.se/
Postat av: Glenn

Glöm inte att gå i "körskola" hos mig först så du slipper bli av med det nu bara ;)

See ya soon we hope

2008-12-12 @ 21:25:13
URL: http://pillevinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0