Crazy

Tosdagskväll och veckan är snart över.. Skönt!
Men inget framsteg när det gäller jobb heller. =/ Så jävla surt. Hatar att gå hemma. Jag vill göra något, jag vill tjäna pengar. Det här är ju inte riktigt min grej, att bara gå hemma hela dagarna. Blir så sjukt seg.
Idag har jag iaf gått upp halv elva. Duktig jag känner mig! Har inte sovit 12timmar denna natt. =)
Så har man vart ute o gått lång promenad på dagen också, utan Anton. ^^, Skulle ju gått ikväll, men tunnisen avbokar ju hela tiden. Fast han går ju iof upp kl halv sex på mornarna också. =P Hehe!

I helgen blir det iaf att festa igen antar jag. Fyfan, detta singelliv =P Saknar dom där filmkvällarna med mys nu faktist.
Menmen, det här blir säkert bra. Känns lite dumt att efter en sån hård vecka som varit så börjar anton o jag prata om att festa i helgen igen redan på måndagen. ^^, Dumt gjort! Men så kommer kanske två vänner från Sthlm hit också, så det blir väl extra roligt då hoppas jag.
Mycket nu, men det är bara att hålla ut. Allt lugnar väl ner sig snart igen.
Många bollar i luften.

Bara två veckor kvar till Qlimax nu. Ojoj! Galet. Den 22november far jag iväg till Holland. Till året hardstylefest. Och som det ser ut nu så kommer både Sandra och Malin hänga på. Yeeyh! Kommer bli galet. Vilken upplevelse. Åker dessutom TranceClubber bussen ner, och där lär man ju inte sova heller =O Men det pallar ju jag, jag som sover 12timmar per dygn annars, jag lär ju vara utvilad för det där. ^^,

Har fått bilderna från fotosessionen jag hade i Sthlm nu iaf. Vart väl nöjd med vissa och mindre nöjd med vissa. Vet ju hur jag vill ha bilderna och vad jag begär av fotografen så det här levde väl inte upp till mina förväntningar kanske. Men fick ju några bra nya bilder iaf, bra det!
Kommer väl upp en i Headern så småningom. =)

Känner mig lite off på att blogga för tillfället. Vet inte varför, men kommer väl igång snart igen hoppas jag. =)
Håll ut kära läsare!

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0