Hjälp mig, rösta på mig!

Modell: Suzzi H
Fotograf: Kristian Nilsson
Grafiker: Fredrik Dahlberg

Kära läsare hjälp mig nu. Är nämligen med i en tävling på en fotosajt och behöver eran hjälp. Man kan nämligen vinna en egen hemsida och det skulle verkligen pigga upp mitt liv rejält nu. För det ger mig ju en liten knuff i modellriktningen. Och då får ni även möjlighet att läsa min blogg med lite mer klass ^^,
Här är iaf länken->   http://bayb.se/community/contest.php#
Kostar 10:- per sms, annars bli medlem på sidan o rösta på mig. Det är en community för modeller, fotografer och makeup artister så ni vet. Men snälla, rösta, rösta, rösta! ^^,
Och hör gärna av er om ni röstar så tackar jag er stort här på bloggen. Och såklart på hemsidan om jag vinner ^^,

Då var man igång på "praktiken". Första dagen idag så det var lite nervöst. Men fan så bra det gick. Jag är ju som gjort för service yrket =) Nu kan jag skriva till kassavana på cv´t också, härligt!
Jobbade från 11-16.30 idag och kommer jobba lite olika tider hela tiden. Inga duma tider heller för den delen ;D Imorn börjar jag 15 o slutar 20. Så det är ju helt okej det med! Skönt att få sova ut. Var fan assegt att gå upp halv tio idag. ^^, Usch va illa det låter. Men är ju van att sova några timmar längre så måste försöka ställa om mig nu.

Sen fick jag gå med cykeln i ena handen och paraply i andra, fyfan va de inte var kul att gå hem i regnet. Och sen ringde Anton på det också, och mp3n är ju borta så jag lyssnade genom mobilen. Så lagom kaos det vart då, tur att man haft en bra dag så jag inte vart sådär lagom sur man kan bli i dom lägena =P
Men när man väl kommit in från regnet så var de bara att byta om och gå och möta Anton igen, för jag är inte den som bangar på en promenix, vilket väder det än är. =)
Så där gick vi i regnet och drömde oss bort till den varma stranden i något annat land. Vill verkligen resa bort. Aldrig varit utomlands ju, ja förutom i Estland o Holland. Och norden, men dom länderna räknas ju inte för dom har ju ett klimat och miljö som Sverige. =S

På torsdag ska jag jobba i flen iaf. Ska ge smakprov på tacos. Är grymt nervös. Har ju aldrig varit i Flen heller. Så det här är en utmaning kan jag lova. Men det klarar ju jag. Hoppas jag iaf :$
Gjorde tacos för första gången igår. Alltså köttet, har aldrig stekt det själv. Och nu är det dessutom kycklingfärs jag ska göra. Ne, det här får ni hålla tummarna för. Och gärna komma förbi och säga hej somsagt. Coop Extra i flen. ^^,

Nej, nu får jag skärpa mig lite med det här att sitta uppe på nätterna. Hur mycket jag än älskar dom så måste jag ju upp imorn också, tyvärr!
Så nu ska jag dejta kudden.
Glöm inte att rösta nu! ^^,
Tjingtjing!

--<-@
Stort tack till Fredrik som fixar bilderna från senaste sessionen med Kristian, så dom får en riktigt grym look till Modellbilder.se
@->--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0