Skål kära läsare!



Äntligen fredag!
Lagom partyglad är man också. Städat rummet och källaren hela dagen till Hardstyle så fyfan vad taggad jag är. =)
men har dock inte ätit något sen elva och nu är klockan halv sex så är lite svag känner jag. Men blir en kycklingrulle strax efter sex så den gör nog susen i magen. ;D

Var även iväg och lämna mitt cv idag. Och det verkade otroligt lovande. Dom ringde min kursledare nästan direkt så ska på möte på måndag. Härligt! Sen blir de väl en prova på vecka o se om jag trivs och om han som anställer mig trivs med mig, sen blir de nog jobb. Häärligt! Ett under att jag klarat mig på så lite pengar den här tiden. ^^,

Vart dessutom huggen av Psy idag. Ormjävel!  ^^, Men jag skrämde väl henne lite antar jag. Så hon bet mig i pekfingret. Gjorde inte ont men chockad blev jag. Andra gången hon hugger mig.

Snart är Anton här iaf. Då ska vi äta lite sen drar förfesten igång.
Så otroligt taggad. Längesen jag kände mig såhär taggad. Synd bara att Malin inte kunde komma idag. Vill ju visa henne vårat magnifika Katrineholm ;D Hehe.
Nä, men ikväll blir det nog skönt folk så det ska bli skoj.

Tjingtjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0