Adventure



Då var man hemma igen efter en rolig med kaosartad vecka.
Inget vart väl som planerat, men man börjar ju vänja sig vid det nu. Otroligt synd att just det man minst anade skulle hända, fick en ny bild av en vän som jag trodde stod närmre. =/ Hatar sånt. Men det har man ju också vant sig vid nu, tvyärr! Mycket vändningar i mitt liv nu har jag märkt, mycket förändringar hela tiden.

Veckan började iaf med att Shellsie åkte hem på måndagen. =/ Jobbigt med tanke på att man vet aldrig hur lång tid det dröjer tills man träffar henne igen. Kan ju ta upp till ett halvår ibland. Hatar att bo långt ifrån henne.
Men sen vart fotograferingen med Malin på tisdagen inställd pga hon skulle jobba, men åkte till henne på kvällen iaf och drack bag in box vin (Nej, börja inte sjunga på den där otroligt jobbiga låten nu). Och så kom hennes killkompis också så vi satt i hennes lilla stuga ute på hennes syrras tomt o festa vi 3. Ganska kul hade vi ändå, även fast det inte låter som en höjdare. Kvällen började med Hardstyle men dessto mer tiden gick så vart de bara värre o värre, slutade med arvingarna =O - Shocking, I know!

På onsdagen far vi in till Lkpg då malin bodde en bit utanför. Hon skulle nämligen göra en sminking på make up store. Som kostade 495:- =O Ujuj, för en sminking. Men hon fick iof plocka smink i butiken för det priset sen också så. Snyggt vart de iaf. Vart en svartsotig sminking med tanke på att hon skulle vara svart ängel på Club Aqua på kvällen.
Sen for vi till Nrkp med Öster bakom ratten och full fart framåt, han var så otroligt seg så vi fick göra oss i ordning lite fortare än vanligt för att hinna förfesta så mycket som möjligt. Men det fixade ju vi ;D
Förfesten vart hos Tommie och kvällen på Aqua vart otroligt lyckad. Med Albin & Stenis när vi kom, sedan Korsakoff o avslutningsvis Angerfist som körde på stenhårt!
Är mer för Hardstyle själv så det här vart ju lite väl hårt i längden, med tanke på att det var Hardcore dom spelade.

Efter att bara fått sovit 4timmar ungefär så fick man gå upp o packa ihop sakerna igen och fara vidare med Kalle till Sthlm. Där man egentligen skulle sovit hos Joar till tis eller ons denna vecka. Men så blidde de ju inte, sov där iaf en natt. Sen vart de ju som de vart, förstår ingenting menmen.
Fotades iaf på fredagen. Vart en hel del bilder, har dock inte fått se dom själv än så vet inte om dom blev bra eller ej. Men tror ganska många blev bra ;D
Och på kvällen vart de Erotikmässan, som var grymt rolig förutom att allt vart kaos där med. Anton m.f missuppfatta mig så dom kom inte, Joar drog tidigt för att möta sina vänner och jag stannade kvar för jag trodde Anton m.f var påväg så själv blev man. Inga pengar på mobilen o inget batteri heller. =( Fyfan va hemskt.
Men tog mig till slut till T-centralen där några utlänningar började prata med mig o fick låna deras mobil så fick tag i Anton o tog mig till dom iaf. =)
Hemskt sånt där, att vara ensam i en stor stad o inte kunna ta kontakt med någon. Inte första gången det händer mig dock =/
Vart iaf en bra kväll sen, festade med Anton, Christer o Dennis. Hade riktigt kul. Och vi tog oss till slut till Club Escape också. Men minns ingenting. ^^, Usch!

Lagom seg på lördag tog man sig till stan med Anton o Sandra iaf. Och sedan hem till Joar som det var kaos hos. Så det var bara att ta sina grejer o åka till Kenneth som snällt nog skulle ställt upp med sängplats för natten. Men så blidde det ju inte heller till slut efter en kaoskväll på MondayBarfesten.
Men hade iaf kul innan, trots att jag vart otroligt bakis o seg framåt kvällen så var otroligt otaggad. =/
Efter någon timme på MB festen så kom jag igång iaf, tack o lov! Var så otroligt deprimerad efter allt under dagen.

Stannade inte i Sthlm tills tis-ons som planerat, utan åkte hem idag, orkade inte med mer skit som kom upp hela tiden. Så nu ligger man i sängen o äntligen pustar ut.
Så otroligt ont överallt i kroppen nu så en massage skulle vara guld värd.
Ramlade i trappen på fredagen påväg ut från Dennis trapphus så tog emot mig med knät konstigt nog så det är svullet nu med ett stort hack i, plus att jag har blåmärken lite här o var, svullna fötter o ont i ryggen ^^, Haha. Härligt Suzzi!

Men sammanfattningsvis var väl detta äventyr roligt. Men blir fan alltid krångel när jag är i Sthlm, det är verkligen inte meningen att jag ska gilla den staden. Allt blir alltid en mardröm där. =(

Nä, är sjukt trött nu. Knappt sovit något under allt detta så det är väl dags nu.
Tjingtjing

---


Onsdagen på Club Aqua Halloween..




Fler bilder hittar ni på TranceClubber.com


 

Kommentarer
Postat av: Guzzy

haha Men gud! snacka om många bollar i luften på en och samma gång :O



tråkigt när sthlm är så mysigt.. om man vet vad som skall hända kanske :P Nästa gång du kommer upp tycker jag allt vi partayar någonstans^^, visar dem hur man gört på Qlimax ;)

2008-11-06 @ 22:05:43
Postat av: Martina

nämen ser man på :)

2008-11-12 @ 23:28:35
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0