The best time of my life!



Kära läsare! Var beredd på gåshud. För här är introt till Mc,Ruffian och Showtek. Tror aldrig jag mått så bra som jag gjorde då. Stod precis vid scenen dessutom. Och det här var bästa tiden i mitt liv. Hittade dessvärre inget bättre klipp än detta. Men det står alltså en stor kör och sjunger längst fram.

Hemma i Sverige igen då.
Kan ju säga att denna fest, Qlimax 2008, var fan den bästa festen hittills! Fy i helvete va kul de var, o vilket drag. Bästa tiden i mitt liv. Vill tillbaka!..
Men olyckligtvis så fick jag sjukt ont i fötterna, sedan bena o sedan ryggen. Så det förstörde endel, men hann iaf dansa i minst 5timmar innan det inträffade. Helt sjukt! ^^,
Nästa gång blir de jumpaskor iaf, inte skateskor.
Line upen var iaf:
Mark Sherry
Showtek
Headhunterz
Project One
D-Block & S-te-fan
Technoboy
Tatanka
Zany & Vince
Mc, Ruffian

- Så ja kära läsare, ni missade något rikitgt grymt, maffigt och otroligt!

Här har ni mig o Desiré. Muppbild på mig men enda bilden där nästan hela min outfit syns.

Jag åkte dessutom Tranceclubber bussen ner. Hade rikitgt kul faktist. Men ja, man fick ju inte sova så mycket. Vi festade till 4-5 ungefär. Sen började dom tjuriga o tråkiga människorna som inte festade på natten utan började tidigt på morgonen att festa vid åtta ungefär så det var ju inte mycket man fick sova. =/
Mådde sjukt dåligt hela lördagen sen. Kändes som jag var på en kryssning, det verkligen lutade åt ett håll helt plötsligt. Så äckligt. Men just nu så ser det inte ut att bli någon bussresa på ettag iaf. Nästa utlandsresa blir de flyg istället.
Då får man sin sömn, sitt utrymme att byta om på, sminka sig ifred och självklart en varmdusch efter festen också. ^^,
Så var man tillbaka i Nrkp på två på natten till måndagen. Och snöstorm var det också. Lagom road man var över att gå med tunga påsar o väskor till syrrans lght då. ^^,

Men efter denna händelserika helg så har man ändå lite ångest. Mycket pga att jag fick så ont i fötterna o kroppen så jag inte kunde dansa så mycket, för att jag inte hade något batteri i kameran så jag kunde ta egna bilder och för att tiden gick så fort. Vill ju tillbaka!..
Men jag vart iaf filmad av Q-Dance där inne så förhoppningsvis blir man med på Qlimax-videon ^^, (Håller tummarna).
Minns ju när man var sådär 14-15år och kollade på dessa videos och drömde att man själv var där.
Och nu har man varit där. Stod i minst en timme o tänkte "Shit, jag är på Qlimax, jag är på Qlimax!" Kunde verkligen inte förstå det.

Men nu är man äntligen hemma i sin egen säng. Som jag saknat den. Frös så mycket på bussen och låg så obekvämt. Och likaså i syrrans säng, ingen värme i hennes lght så låg med 4täcken på mig.
I min underbara säng räcker det ju med 1 täcke ;D
Oh hade dessutom fortfarande ont i fötterna o kroppen idag så vart inge jobbande/praktiserande. Men nu behöver man inte vara där mer. Finns inte tillräckligt mycket att göra för att vara två tjejer i kassan o som serverar.
Men är riktigt glad för de faktist. För igår fick jag samtalet som jag väntat så länge på.
En klädbutik i Sthlm som jag sökt jobb i vill ha mig där i december. =D Faaaan va häääärligt! Blev så glad att jag stod o hoppade av glädje ett bra tag. Det är ju min dröm att få jobba i en klädbutik med korsetter, club wear, underkläder, stövlar osv. Om det nu bara blir en månad så blir jag så sjukt glad bara för det. Oh shit! ^^,
Så på torsdag åker man till Sthlm för att sedan komma på intervju på fredag.  Kommer bli så kul!
Vet dock inte var jag ska bo i december än bara. Hoppas det löser sig =)

Men nu ska jag slänga upp en till liten video som jag tror ni kommer gilla, från Qlimax såklart ;D
JAG VAR DÄR!! Tänkte bara så ni inte glömmer det ;D
Måste gnida in det i ansiktet på er medans jag kan.

Så här är Tatanka (& Kate Perry) - I kissed a girl
Dessutom var det slutsålt så det var 30.000 i samma lokal som stampa loss ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah just rubb it in.. You liked it.

Ja fan man borde vart där. =/

Nästa gång....

2008-11-25 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0