This is where you come when you are ready!



Klockan är över tolv och nu är det 4 Dagar kvar!! Qlimax 2008.
Som jag har längtat. Har dröm om dessa Hardstyle event sen jag var ungefär 13år gammal.
Man har suttit och kollat på olika klipp o bilder från dessa fester, och snart är man på sin andra holländska fest. Och det är ju himmelriket. Det är verkligen platsen jag drömmer mig bort till när jag hör Hardstyle strömma genom öronen.
Och sedan att man åker dubbeldäckad buss ner med bara trevligt Hardstylefolk på är ju bara pricken över i:et. Så vi kommer ju såklart festa hela vägen ner. ^^,
Åker från Nrkp kl åtta på fredag, så man festar ju hela natten såklart. Så är man framme kl tolv ungefär på lördagen i Arnhem i Holland.
Oh, vilken upplevelse! Önskar att alla kunde få vara med om något sånt här. För det är verkligen meningen med livet, iaf med mitt liv. ^^,

Oh, älskar att ha många planer. Mycket i huvudet hela tiden. Men såklart bara roliga saker! Älskar mitt liv nu, ja förutom att jag inte har något jobb. =/ Så är ju urfattig egentligen. Men allt löser sig ju alltid på något sätt. Vill man ha något tillräckligt mycket så får man ju det till slut. Ellerhur? Gäller ju bara att kämpa för det.

Då var ännu en helg förbi och jag har även klarat mig förbi en måndag. Härligt.
Men kan ju inte påstå att veckan började bra. Kom till restaurangen vid elva, och efter tio min höll jag på att svimma. Vart kall i hela kroppen, svartnade för ögonen så tog mig till toaletten innan jag svimmade där inne. Såg inte ens vart jag gick. Men hann sätta mig innan jag ramla ihop. Usch, hatar det där. Tog en stund innan det blev bättre, men jag stannde kvar o höll ut ^^, Sedan vart det ju såklart annat kaos istället. Som utlänningar som anklaga en restaurang/pizzeria för att servera dom sist för att dom är utlänningar? Hm, näe tror inte det. Och så vart det andra klagomål på saker. Hatar sånt! Men tack o lov var ju inget mitt fel iaf. Men ändå jobbigt för mig som är servitris som får höra allt. =/
Men en ny dag imorn så bara att bita ihop. Jobbar 11-15 denna vecka så det är ju skönt. Och det går ju bra också så det känns inte speciellt tungt. Förutom att man går upp halv tio och ska ta sig genom hela stan och dessutom inte ens få betalt för skiten, eftersom det är praktik (prova på) i början. =/

Men hinner inte skriva mer idag. Måste sova! Så sjukt seg på mornarna så hade tänkt att sova vid halv tolv, men så blev det ju inte. Som vanligt.

Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack är inte riktigt nöjd men ska försöka fixa det innan kryssen. Du ska med va? :)

2008-11-18 @ 18:16:29
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Martina

Aha najs hon har bokat hytt åt oss med :)



Nejdå det är lugnt :)



Aw tack söt du är!

Vad ska du ha på dig på kryssen?

2008-11-18 @ 20:45:28
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0