@->--

Yeeyh! Den 24e kommer min Älskling Shellsie <3
Fyfan va härligt.. Saknar henne som tusan. Ska pussa så otroligt mycket på henne när hon kommer. ^^,
Och ett otroligt stort Tack o en puss på kinden till Hawkan som kan åka o hämta henne i Örebro efter Gais matchen. @->-- Otroligt snällt. Vi bjuder igen! ;D

Åhh, kan tiden gå fortare nudå så allt roligt kommer. Längtar så innerligt mycket nu.. Bara roliga saker på g! ^^,
Älskar att ha pirret i magen när man vet att något roligt är på g. Precis det pirret har jag i magen nu. Blir bara bättre o bättre.
Allt löser sig med vilja =)

Idag blir de promenix med Nellie först o främst, sedan afternoonte hos Andreas o Hanna, fast utan Andreas ^^, Ska bli trevligt, bara tjejer också.. =) Blir nog kul. Och gott om inte annat, dom har ju chokladsmak till te´t ;) Inte dumt!
Sen blir de promenix med Anton, härligt härligt. Inte lika roligt att gå ut o gå själv igår, iaf inte med en hund som ska stanna hela tiden, de ska ju vara tempo annars förbränner man ju inget.
Ska fan nå mitt mål med kroppen nu, så fort som möjligt också. Måste fixa pengar till gymet, har inte vågat fråga föräldrarna om pengar till de än. =/ Dåligt jag vet. Men ah.. De är ju som de är med dom! Vet ju vad jag kommer få för svar. Alltid lika jobbigt att höra det. 

Och så var de redan torsdag också. Går skitfort, vart som en liten chock igårkväll när jag insåg det. Men det är bra att det går fort, dessto fortare når jag allt de roliga som väntar.
Har dessvärre inga planer för helgen än. Oh vetefan vad jag vill göra heller dessutom.
Kan bli att jag åker till sthlm på lördag o festar, men annars blir de nog ganska lugnt skulle jag tro. Vill ju inte festa i Katrineholm. xD Det ger ju ingenting.

Jaja, dags o göra sig i ordning lite =)
Tjitjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0