Better in time?

Najs, då var det snart onsdag då!
Fan närmar sig bara torsdag mer o mer. Är grymt nervös =O Måste ut o köra liten med min bror imorn tror jag. Men ah, nervositeten går nog inte bort för det ^^,

Och så ringde man på gogodansjobbet som syrran läst om såklart. Och så var det på en herrclub som tydligen ska öppna i sthlm. Så dom använde förmodligen bara "gogodansare" som ett finare ord för strippa. Så dit lär jag inte gå! Så jävla synd! Hade varit så kul om jag äntligen hittat ett riktigt gogodansjobb. Stå o dansa till elektroniskmusik flera kvällar i veckan. Perfekt ju! Menmen.. Sån tur har man ju aldrig =(

Oh, trött man blir på att man ska försöka klättra sig uppåt än en gång. Hatar att bli nertryckt i deprissionen! Menmen, blir väl en fotosession i helgen förhoppningsvis. Lite heta höstbilder är ju aldrig fel ;)
Har nog lyckats boka upp alla kommande helger nu tror jag. Känns underbart!
Så har man lärt känna Malin riktigt bra nu också, har otroligt mycket gemensamt och kommer ha sjukt kul ihop framöver! Det är väldigt uppiggande. =)

Men längtar nog mest till Halloween veckan. Fullt upp! Me love.. <3

--
Ååh, fan vad jag försöker blocka alla dessa jobbiga tankar ute!
Blir tokig hur man kan gå från att vara så härlig o bra till att vara en människa man aldrig ens skulle säga ett ord till!
Och det blir ju inte bättre heller.. Önskar han inte var såhär!
Men det kommer väl bättre tider.
Men saknaden är stor! Tyvärr..

--<-@
Är tacksam för alla vackra o glada uppmuntrande ord jag fått av alla er vänner o övriga där ute iaf! Betyder så mycket att ni ger mig ett leende, det lilla leendet gör mig lite starkare för varje gång! :$



I can't breath here any more...
It's been like that for a while
Everything seems strange to me
I feel like a newborn child
And I know I don't belong down here
I guess it always be the same
I wish I wouldn't have to fear...

Under the water, under the water
Oh, you left me drowning
Under the water, under the water
Oh, you left me drowning

And I know I don't belong down here
I guess it always be the same
I wish I wouldn't have to fear...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0