Längtar..





Ja, då var tisdagen avklarad också. Har varit lite duktig idag iaf, har städat rummet. Får ju favoritbesök i helgen. Har dessvärre börjat krångla lite med det. Håkan som skulle hämta henne på fredag i Örebro skrev ett sms i måndags att han kanske inte kan hämta helt plötsligt och vägrar svara i telefonen så nu kanske hon måste sova kvar i Örebro o ta tåget på lördagsmorgonen hit istället. Faan! =( Vill verkligen ha hit henne på fredag, hoppas detta löser sig. Vill ha hit min hunnybunny!
Kan inte sluta sakna henne. Önskar jag hade henne vid min sida hela tiden, allt hade varit så mycket lättare då! Längtar tills vi bor ihop i nrkp som vi planerat. ^^,
Man har så mycket önskningar och förhoppningar om framtiden.
Jag vill ha framtiden nu.. Jag tänker inte gå hemma o vänta på att få ett jobb i denna stad för att kunna spara pengar. Jag måste ha det bra o kul medans jag lever. Så jag hoppas verkligen att jag lyckas fånga mig ett jobb när jag är i sthlm. Vore så bra! Jag som alltid trott att jag inte kommer flytta till sthlm på flera år, och så kanske det kan hända redan innan nyår. Hoppas verkligen! Och vore så kul att bo ihop med Joar såhär i början när man precis kommit hemifrån. Kommer ha så kul ihop.
Bättre att ta tag i "framtiden" nu =) Medans man fortfarande lever ^^,


Ah, mycket i huvudet nu. Känns som jag lyckats bryta den onda cirkeln iaf och kan se de mesta positivt igen.
Kan inte sluta längta till allt i helgen och nästa vecka. Ska få göra allt jag älskar inom en vecka. Kan ju inte bli bättre! =)
Träffa Shellsie, umgås med Malin, Bli fotad - med Malin, gå på Club Aqua o ha ängeltema med Malin, åka till sthlm och bo hos Joar, gå på Erotikmässan o kanske gå till den nyöppnade klubben Escape som ska spela bl.a Hardstyle, gå på MondayBar Black&White, träffa syrran, osvosv. Underbart! <3

I love the future!




I´ll will allways be by your side!
@->--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0