Perfect?

Fan.. Dagen som varit så bra..! ='(
Hatar verkligen att det ska vara såhär. Önskar att jag inte var jag!
Känner mig så svag o värdelös. Borde inte göra såhär!

Var så lycklig och glad igår o idag.
Dansade och kände musiken ut i ådrorna. Känslan jag får är så underbar!
Och shoppade även idag med Robin, vi hade verkligen jättekul. Hittade så mycket snygga kläder och var bara tvungen att köpa allting, men ångrar att jag inte köpte ett par plagg till jag vart kär i.
Och kvällen, helt perfekt lördagskväll med en dusch efter en hektisk dag, vindruvor, morötter, dipp o brämhults, och såklart bra sällskap på datorn.
Men så avslutas allt såhär. Varför? =( Känner mig så dum..
Hatar att jag känner som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0