Soon its friday..

Åhh.. Kan inte säga mer än, häärligt!
Precis gått långpromenix med Anton o sedan ätit sig mätt o duschat o nu ligger jag inbäddad i täcket o kollar på AFV. Najs!
Det förtjänar jag efter denna dag ^^,
Gick upp kl sex imorse för att inventera på Åhléns. Gick jättebra! Känns bra att ha tjänat lite pengar iaf, vart ju inte speciellt mycket eftersom vi vart klara 4h tidigare än väntat. Menmen! Fick denna dag att gå ganska fort iaf.

Imorrn, fredag, så är det iaf mötet först o sedan iväg till nrkp. Ska nog shoppa lite då! Behöver ju verkligen nya kläder så.. Sedan åker jag vidare till Linköping. Yeyh! Ska bli så kul.. som jag har längtat! ^^,
Mm. så ska man festa lite för sig själv på lördag med vindruvor, brämhultsjuice, morötter o dipp ^^, Inte dumt alls!

Och igår hade man körlektion också, pga min osäkerhet så ville jag ha en till! Så dom ringde vid 15.25 och sa att dom fått återbud o undra om jag kunde köra vid 15.30, och det kunde ju jag så lite som jag hade o göra förutom att storstäda rummet då! =P
Men det gick ju finfint att köra.. Fick lära mig att parkera också, känns ju tryggt att man inte är så säker på det när man har lillauppkörningen på g. xD Men det ska nog gå riktigt bra! Hoppas jag iaf. Sitter o försöker intala mig det som ni kanske märker, är otroligt nojjig o nervös inför det där.

Oh, fuck nu vart man lite depp igen. =s
Jaja, ignorera!

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0