Så mycket motvind..

Ännu en dag som passerat i minst 200.
Hade iaf lillauppkörningen idag (för er som inte har sånt i era städer så är det ett test till riktiga uppkörning, så dom vet att man kan allt). Det gick verkligen skitbra tycker jag! Jag var otroligt nöjd med min insats. Men gubben bredvid klagade på 3 småsaker bara för att mjölka mig på pengar, så nu måste jag ta en skitlektion till o sedan göra lilla igen för att sedan få göra riktiga uppkörning?! Helt sjukt.. Och så är även lektionen jag fick boka den 30e så det kommer dröja evigheter tills jag får mitt körkort. Och då är jag ändå klar nu! Hur kan körskolor få göra såhär? Jag har hållt på med mitt körkort i 2år nu. Okej jag la det på hyllan efter att jag fick sjukt dåligt självförtroende när det gällde körningen pga körlärarens komentar en gång. Men nu har jag ändå legat i i 1år.
Så till er i Katrineholm där ute, välj inte S-E trafikskola.
Usch, visste ju att dom skulle göra såhär. Men det gick ju så bra! Är verkligen nöjd! Och det dom säger på lilla borde inte det vara ett tips att träna på tills riktiga uppkörningen, inget test!? Förstår inte hur dom kan få ha en sån makt över en o ens pengar. =(

Aja, efter trafikskolan så tog jag mig en tur på stan. Knallade in på djuraffären Gnageriet här i stan som ska stänga igen. Dom sålde ut allt för 50% så då var det klart man passade på att köpa en värmematta till mina små ormar.
Så det vart jag riktigt glad över. Gjorde även rent, bytte vatten o flytta om lite så det ser lite frächare ut, eftersom dom har en tendens att grisa ner ^^,
Så det kändes riktigt bra att göra det bra åt dom! =) Hoppas bara jag får tag i någon som kan sälja lite levande möss/små råttor åt mig så dom får det ännu bättre. =)  Men det är bara att rota runt lite på repti.net så finner jag väl vad jag letar efter till slut.

Aja, kurs imorn igen. Ska väl inte göra något spec! Eller ah, jag skulle väl skrivit lite frågor o vad det nu mer var, men det har jag helt glömt. Som vanligt! Så får helt enkelt ta med mig block imorn o skriva kom ihåg lista. Fan, mitt minne sviker mig konstant! Har varit såhär sen 2år tillbaka nu! =O Kusligt.
Så ska man väl kanske ut med Anton osv också, förhoppningsvis kommer kanske Malin också. Det vore skoj! Men är otroligt deprimerad av allt som hänt med honom. Det är verkligen en klump i magen. Verkar inte som han vill ha det som förr igen heller. Känns som han bara vill dra ut på det! Har verkligen försökt lösa det sen det började, men allt blir bara fel. Antar att han inte vill, att han inte är "han" längre! Känns skitjobbigt. Blir ledsen bara av att tänka på det. Från att göra mig så lycklig o vara så bra till det här?! =(
Hade han velat lösa allt o ha allt som förr igen så hade det varit så nästan på en gång. Och då hade jag åkt dit imorn! Men nu blir inget som planerat. Och jag hatar verkligen det! För jag hade verkligen längtat o hoppats på en rolig helg.
Vet inte vad jag ska känna längre.
Känner mig helt förvirrad, hur kan allt vända så fort?
Men som Anton sa, hade han gillat mig så hade han aldrig betett sig såhär. Så jag får väl gå på det! Trött på att killar ska vara såhär bara. Så mysko beteende, varför inte bara säga vad dom tänker, känner o tycker rakt ut? Istället för ett underligt beteende som får en så osäker o frågande, o illa till mods!
För just sånt här beteende trycker verkligen ner mig. Orkar inte med sånt här mer..

Jaja, hoppas på en bra helg iaf. Hoppas Malin kommer, skönt att prata med henne! =) Oh, vill bara ha alla festerna nu så man har något roligt att tänka på. Ska bli skönt att bara släppa loss.

Oh.. Vill bara glömma allt och gå vidare som allt är nu. Bara släppa taget om allt tänkande o bara ha kul.


Så mycket i huvudet men så lite som går att få ut.
Hur kan en kille påverka en så mycket?..
Olöslig fråga antar jag.
Önskar jag kunde vara den som kunde säga "hejdå" jättelätt. Men det är jag inte! Jag vill prata o lösa problemet. ett problem som för det mesta sitter hos den andra personen och som dom vill hålla för sig själva o bara säga hejdå. Säkert ingen som förstår mig nu. Men det kan jag säga att det förstår inte jag heller! Förstår inte varför jag ska vara den personen. Många säger att det är jättebra att jag är så. För jag vill ha allt framme på bordet, jag hatar gåtor o konstiga beteenden, jag vill att personen säger allt till mig direkt, speciellt människor som är speciella för mig o betyder mycket.

Men man kan inte hoppas mer än att det blir bättre snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0