Miss you!


Då var man ensam igen.. Shellsie åkte hem vid fem! Saknar henne redan, tomt här utan henne nu! =( Hoppas inte det dröjer lika länge igen tills hon är här..
Har iaf varit en underbar helg. <3
Åkte tidigt i fredags till Örebro o kikade runt lite på stan med Bennich, sen mötte vi upp Shellsie vid halv sex, som redan då var full. Då vart man lite avis, låg en bra bit efter henne där. Men som tur var så nyktra hon till när vi var i Katrineholm så då kom jag ikapp ;D
Så de vart förkrök hos mig dessutom..


Men man var ju lagom seg hela lördagen för det. Men det ordna upp sig till kvällen då syrran o hennes kille Håkan kom hit från sthlm o även min bror, hans fru o son o åt middag, och kräftor dessutom ;D Jättemysigt.
Men efter en sån seg dag o inga lovande planer för kvällen så vart man inte lika sugen på att gå på´t igen, menmen, vill ju inte svika Anton som försvunnit på fredagsnatten så det var bara att börja dricka igen o dra förbi Tobbe en snabbis o sedan vidare till Christer.
Hade otroligt kul hos Christer faktist, fick med oss Martin o Laxen från Tobbe och jag vart riktigt på g direkt men en bra partymusik så det vart en lyckad förkväll iaf. Även fast de dog ganska snart när vi var på Lilla, inge bra drag här i Katrineholm på lördagar. =/
Och det gick inte att hitta efterfest heller så det var bara att knalla hemåt vid två-halvtre tiden.
Men här är lite bilder från förkröket.. =)



Och så gjorde vi en stor förändring på Shellsie som fick bli brunett. Otroligt söt blev hon i det, ser dessutom väldigt vuxen ut i det. =) Sen fick Lisa färga min utväxt o sätta om löshåret igår också, vart ganska sent som vanligt när vi håller på med mitt hår. Men efter en stunds sladdande med Håkan som fick skjutsa hem oss från Lisa så gjorde vi fruktsallad.
Det har blivit lite av Shellsies o min grej att göra fruktsallad. Jättemysigt! Så kollade vi även på Stephbrothers, inte så speciellt bra som jag hade hoppats på. =/ Och shellsie somna dessutom till den.

Måndag klar nudå, och Lilla uppkörningen avklarad så nu ör uppkörningen bokad. Skönt!
Men dessvärre vart planerna för idag krossade, så ingen fotosession imorn igen. =( Och åker inte till Nrkp förns på onsdag. Hade väl egentligen inte råd heller, men hade verkligen sett fram emot detta med Malin.
Jaja, en annan gång då helt enkelt, som på MondarBar kryssen t.ex, får hoppas att vi kan fotas tillsammans då iaf.

Hatar när planer blir ändrade såhär, speciellt när det är något jag sett fram emot. =(
Men sparar väl lite pengar på detta iaf. Har iaf en plåtning på fredag, skönt det. Har ju packat klart, en hel resväska med skor o kläder att plåta i så.. Dom måste ju användas. Får se till att boka in några till plåtningar, nu när man ändå är i sthlm =)
Väldigt deprimerande dock, att både Shellsie åkte hem och att plåtningen blev inställd. Hade jag veta det tidigare hade ju Shellsie kunnat stanna längre.

Snart onsdag o Club Aqua iaf, känns bra! =)
Bara att vänta på att morgondagen ska gå fort. Kanske åker till Nrkp redan imorn annars, får se!

TjingTjing!





Kommentarer
Postat av: The Master

Hittade hit på ngt sätt..läste igenom allt..och blev fascinerad. Kanonblogg! Fastnade för uttrycket tomhet..värsta känslan.. och så fastnade jag för det liv du verkar ha i dig. Tack för en kanon läsning! Underabart! Det gjorde mitt regniga sthlms dag mycket mer gicande.



Lycka till!

2008-10-28 @ 11:20:48
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0