Blocking

Fan, är sjukt lättirriterad idag. Hatar det! Stör mig som fan på saker o ting, hoppas de går över tills imorn. =/
Men är väl inte bara jag som påverkar att jag är lättretad. Finns väl vissa irritationobjekt som får mig till detta humör. Och pikar fattar dom inte heller.

Aja, helgen har varit bra.
Var hos spåkvinnan igår, otroligt spännande. Fick ju lite o fundera på, men även endel svar. Kändes otroligt bra. Uppiggande och givande faktist. =)
Så mycket som stämde. Sa inget om mig själv och ändå fick hon reda på saker. Gillar det! =)
Nu kan man väl bara hoppas att allt blir som hon såg det. ^^, Vore ju inte dumt.

Och igårkväll vart de god mat med föräldrarna o deras vänner, alltid trevligt o prata med äldre.
Och sen vart de en nyttig promenix med Anton. Dom är otroligt bra har jag märkt, känner faktist lite skillnad på kroppen så bättre blir de. Härligt! Kommer nog nå mitt mål snart nog.
Sen vart de film, med morötter o dipp ;) inte dumt alls!

Nu känns iaf allt ganska bra, känns som jag har ganska bra koll på de mesta i mitt liv. Och så är det ju bara några dagar kvar tills jag har min älskade Shellsie här. Åhh, känns underbart att hon kommer. Hon gör mig alltid lika glad! ^^, <3
Och när hon åker hem så drar allt annat igång. Så det känns skönt att det kommer hända saker, och bara saker jag älskar o lever för också.. Kan inte bli bättre!
Ska bli skönt att komma bort.
Och verkligen bli skönt att få vara i stockholm ettag, o söka jobb. =) Det är lite av ljuset för mig nu, hoppas jag får ett jobb där uppe. Vore nog precis vad jag behöver.

Jaja, möte imorn på kursen, fast induviduellt. Måste försöka komma på vart jag vill ha praktik, det är en fot inne i det jag vill jobba med iaf. Men vore ju bäst då om jag fick vara på ett ställe jag vill fortsätta jobba i. Men praktik i sthlm är ju inte det bästa när man inte har extrajobb där ens så man har råd med mat osv. =/
Alltid något som stoppar en!

Tjing




Kommentarer
Postat av: Hägge

hoppsan va du va söt då:) tänkte om aj va den försat ålänningen som sagt de till dig?:P

gör du då?

2008-10-20 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0