I miss it! <3

Gäsp!..
Nej tyvärr inte. Har verkligen vänt på dygnet alltså ^^, Badgirl!
Inte bra det här alltså. menmen. Ligger o lyssnar på pink - so what. Blir så glad av den! Helt sjukt. Jag vill bara ställa mig o rocka loss när jag hör den. ^^,

Saknar alla min nära i mitt liv!
*Saknar min syster, vi har alltid något att prata om. Vi kan prata om vad som helst. Funderar på att åka till henne i helgen. Behöver prata av mig och hitta på något roligt. <3
*Saknar Shellsie, min bästa kompis i Götet. Du får mig att skratta så lätt och du ger mig ljus i dom mörkaste tiderna. Längtar tills du är 18 och vi drar ut på roadtrip ihop. <3
*Saknar Laxen, bästa gamla klasskompisen. Han var personen jag klev upp ur sängen för varje skoldag. Han förstår mig verkligen! Räcker med att kolla varandra i ögonen så förstår vi varandra, älskar det! Jag är verkligen mitt bästa spralliga jag med dig! <3
*Saknar Malin, tjejen jag nyligen lärt känna! Så mycket gemensamt och förstår varandra så lätt. Ser fram emot alla planer vi har framöver ihop. Längtar verkligen! Och Ibiza ihop också förhoppningsvis, Hell yeah!
*Saknar allt som gör mig lycklig! Och mitt gamla jag.. Men med blickarna framåt så tror jag allt blir bra igen.

Mamma frågade mig tidigare idag något som jag aldrig trodde skulle komma ur hennes mun ^^, Hon undra om jag vill gå till en tarotkvinna, sån där som, spår ens framtid med kort! Och det vill jag ju absolut.. Asballt ju! Hoppas verkligen på lyckan framöver.
Men kändes verkligen positivt på kursen imorse, tror det är det som förgyllt min dag idag. Vi satt o prata om hur vi är som personer, förklarade vad olika ord betyder. Och jag kom underfun med att jag är faktist en väldigt bra person.
Har bara låtit många trycka ner mig så mycket så har glömt bort allt som är bra med mig.
Kändes väldigt bra att komma på dom bra sidorna iaf. Låter kanske väldigt dumt! Jag vet..
Men jag är väldigt enkel att göra glad o ledsen just nu. Eller ah, glad är väl alltid lätt när det gäller mig. ^^,  Ska verkligen satsa på att göra mig glad framöver. ^^,

Eh! Allt kommer bli bra till slut! (K)


I want to know you, better than I know myself! <3
I wish..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0