Autumn




"I´m your friend!"
"You? You don´t counts like a friend anymore, because if you were my friend you would know what Im going thrue right now. And you don´t know a shit about that!"

.. det stämmer nog!
Jobbigt att behöva inse sånt, men så är det ju. Dom som är ens riktigt vänner ska finnas vid ens sida i alla lägen! Och det är i såna här lägen man behöver dom som mest.
Är glad för dom jag har vid min sida nu! =) Betyder så otroligt mycket. Tack! @->--

Men jag hatar läget med det mesta nu!
Speciellt med en viss person. Tystnad säger ganska mycket! Sjukt jobbigt att ha det såhär.
Men antar att det bara är att försöka gå vidare, än en gång och försöka tänka positivt. Jag har ju gjort vad jag kan nu..
Det är jävligt svårt att vara positiv i såna här lägen.



Fan.. jag vill ha det som i drömmen! Jag vill ha romantiken o den perfekta kärleken.
När kommer det hända mig?
Det är kanske inte dags för mig att hitta kärleken än, att hitta min själsfrände som "totally gets me" ^^,
Men man ska aldrig leta efter kärleken, den kommer till en, eller?
Så svårt att hitta någon som tänker som mig o förstår mig. Är jag verkligen så annorlunda?
Eller har jag bara för mycket krav?
Det är väl inte för mycket krav att känna att den man ska kunna lita på till 100% ska även tänka som en själv?


Onsdag, 8oktober nu och höst.
En otroligt mysig period på året. Träden i alén ändrar färg och löven ligger som en tjock matta över vägen. Kvällarna blir mörkare o dimman lägger sig som en magisk atmosfär. Jättevackert!
Älskar dessa långa kvällspromenader på hösten.















I just miss you, so much!
How am I supposed to open my heart when it everythime gets broken?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0