Useless

Jag ger upp!..
Jag orkar inte det här längre. Allt känns så svart o hopplöst.
Allt jag gör är fel. Så jag är ju värdelös! Hur fan ska jag göra med allt?

Finns det något som är bra i mitt liv nu? Näe..
Screw everything.

Vafan blir det såhär för?
Finns det ingen där ute som förstår mig? =(
Jag saknar dig Shellsie! <3 Önskar jag hade pengarna att åka till Götet för.. Men så mycket som inte går att göra något åt pga dessa pengar som inte finns. Så sjukt less på det!
Måste verkligen bli ändring på allt. Måste ha jobb, nu! Jag vill flytta, vill bort från allt.

Jag vill ha en ny början!

Hoppas morgondagen blir bättre än den här.
Blir nog en lång promenad bort till skogen o sätta sig o tänka, har så mycket i huvudet nu. Klarar inte av fler motgångar. Måste göra något!
Önskar jag hade någon att prata med..

Fan och som plus på allt så har man skitont i nacken o axeln också, faaan! Vad har jag nu gjort? Jag vill ha massage.. ^^,

Aja, för att försöka se allt positivt så har jag ändå en perfekt Halloweenvecka att se fram emot. Club Aqua på onsdagen, Erotikmässan på fredagen o Monday Bar på lördagen.. =D yeeyh! Ska bli grymt kul. Hoppas syrran o Malin kan följa med på båda festerna. =)
Älskar verkligen Halloween. Så kuslig miljö då, och det gillar ju jag. Synd att man inte är hemma på allhelgonakvällen bara, vill ju vara på kyrkogården då. Min lilla tradition ju ^^, Menmen! Får lösa det på något sett..

--
Men tillbaka till verkligheten, ett bra tag kvar till dom roliga sakerna!
Men min verklighet vart så mycket värre nu den här dagen. Hatar det! Trodde verkligen inte det skulle bli såhär. Hur kunde det bli så fel?
Fan jag vill bara försvinna. Allt jag gör, tänker o tycker är fel! Önskar jag inte fanns..
Ingen livslust kvar alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0