Hate/Love, its so close!



Känner mig så dum!
Hur kunde jag tro att någon skulle gilla mig och inte svika mig?
Önskar jag kunde vara lika känslokall. Fan önskar man kunde ta något så man slapp detta lidande. När man inte kunde tro att det kunde bli sämre så känner mig sig totalt jävla lurad.
Känner både hat o kärlek på samma gång.
Fyfan va elak, det man minst tror om en människa visar det sig sedan vara fyfan va dum jag känner mig.
Och alla dessa missförstånd, antar att man bara vill missförstå mig, bara för att jävlas så man kan hata mig o tro att jag är personen jag inte är. fyfan vad jag hatar det här!

Längtar tills personen jag trodde han var dyker upp!

Usch, så jävla trött på det här. Så jävla trött på att bli sårad, när ska jag lära mig?
Killar kan dra åt helvete, allihop. Dom är likadana allihop!
Ska aldrig mer låta mig luras. Skiter fan i kräken nu.
Och jag ska aldrig mer öppna mig, för det är ju garanterat ett misstag.

Dessa svidande tårar ska aldrig mer rinna ner för min kind igen!

När man väl förklarar sig, om hur jobbigt man har det nu o berättar varför man känner sig jobbig så tror man att personen man trodde man fått ganska bra grepp om ska förstå o rycka upp en, för man vet hur man själv skulle göra! Så får man det motsatta beteendet man inte väntat sig av den personen. Man ser en människa man inte trodde fanns där. Personen som inte förstår en alls, börjar tjafsa o verkligen trycker ner en o tar en för det man inte är pga han inte förstår en!
Är det verkligen skit jag ska få ta?
Vad fan är det som händer i mitt liv egentligen, är jag satt på ständig otur?
Allt blev så jävla fel. Är inte redo för sånt här..


Nu ska det fan bli ändring på mig!
Jag vet ju vem jag är egentligen, hur fan kunde det bli såhär i mitt liv? Och hur fan kunde jag låta mig tryckas ner så jävla mycket av alla dessa killar i mitt liv.
Inga fler killar som beteer sig såhär konstigt, som hindrar mina drömmer, som dömmer mig, som inte litar på mig, som missuppfattar mig, som är otrogna, som ljuger, som flörtar runt, som vill ändra på mig, som är otroligt utseendefixerade.
Jag vill inte ha något med såna svin, konstiga typer o göra! Så vafan dras dom till mig för?

Jag vet vad jag vill ha!..
Synd bara att han var såhär. Kan fortfarande inte förstå hur man kan göra såhär?
Hur man kan vara en person och sedan bli en helt annan?
Hatar sånt, och då menar jag verkligen att jag Hatar sånt. Har varit med om det för många ggr i mitt liv.  Nu får det vara slut på sånt också!


Tjitjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0