Im waiting

Måndag igen då.. Att dom alltid ska komma tillbaka. Gillar varken måndagar eller söndagar, usch deprimerande dagar! ^^,
Eller ah, händer väl att dom också är bra ibland, men bara när man inte tänker på vad det är för dag egentligen.
Har iaf nästan gjort det som var planerat för denna dag, mötet är gjort, ska bara ringa Caliptus o berätta om lördagen också tänkte jag. =)

Och ja, det gick skitbra i lördags. Hade jättekul! Stod o sålde Froosh frukt smoothies o Froosh Lazy town. Det är alltså krossad frukt, inget tillsatt socker eller konserveringsmedel. Så det kunde jag lätt prata för eftersom jag själv dricker det, och brämhults. Fick otroligt mycket sålt. Det här kan jag verkligen fortsätta med! =)
Och på kvällen vart det utgång då. Fick skippa utgången i fredags, kände att jag ville vara pigg o fräsh på lördagen. Så det vart att äta lite god kycklingpastasallad med Anton o sedan vidare till Christer.
Så vi vart några stycken som satt o körde Wii, guitarr hero o rayman raving rabbits. Skiiitkul! Inget får mig på bättre humör på förfester än Rayman. Grymt! Det rekomenderar jag absolut till alla förfester. ;)
Menmen, kvällen vart otroligt lyckad iaf. Trodde jag aldrig eftersom det både var i Katrineholm o på en lördag, båda två brukar vara ganska döda ^^,
Men onykter vart man iaf o söndagen tillbringade jag mest i sängen xD hehe! Jaja, det var väl bara att stå ut, händer inte ofta att man festar o heller inte att man har så kul.

Kan inte sluta hoppas på att tiden ska gå fortare. Vill ha halloweenvecka, nu! =)
Längtar så otroligt mycket. Har bokat in både att åka till Malin, shoppa med henne på stan i Linköping, åka till Valdemarsvik på plåtning som nu är bokad för henne o mig ihop ;D fan va kul!
Och sedan Aqua på onsdagen, då vi ska vara svart o vit ängel. Sedan hem o packa om lite o vidare till sthlm på Erotikmässan o Mondaybarfesten. Helt underbar vecka! Blir mycket resande o olika folk, me like!
Hoppas Malin kan hänga med på allt bara, vore ännu roligare om det blev så!

Och bara tanken på Halloween gör mig sådär barnsligt glad. Har alltid älskat Halloween. Denna kusliga miljö, pumpor, ljus, kostymer, kyrkogårdar, halloweenspex, halloweenfester osv.. Egentligen skulle man väl vara i USA på halloween, det är ju lite större där. ^^, Menmen! Hoppas Halloween i år blir grymt. Annars blir jag väldigt besviken o ledsen, vet jag sen tidigare. Så iår ska jag göra det bästa av det. =D

Oh.. Saknar romantiken! Inge vidare att vara singel. Jag vill ha stödet o tryggheten hos en kille man kan anförtro sig till, som kommer med överasknngar o en underbar humor.. Aw! ^^,
Känns så tomt. Även om man försöker vänja sig vid att vara singel så är det ändå tufft utan någon som får en att le bara av att få honom i tankarna. =/
Nu har man bara musiken, drömmarna, längtan till alla fester osv. Så det är väl de man får hålla sig uppe med. =)

jaja! dags för en promenix bland att fallna löv o gula o röda träd. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0