Pain



Ohh.. Så har man ont i magen, Igen!! Fattar inte, har haft ont i magen till o från nu i 2år. ='(
Måste nog kolla upp det nu. För nu undviker jag ändå mjölk och får ont i magen ändå. Fan, så måste man ta sig till sjukhus också, sån jävla väntetid. Hatar det verkligen.
Men lyckades ta mig runt djulö med Anton på promenixen trots att jag hade ont i magen, okej fick gå böjt o fick ta en paus o böja mig framåt o stå still en stund pga magen men annars gick de bra. Vart bara en kort promenix pga magen också så vi kollade på Down to earth istället.

Glömde berätta en sak om lördagen förresten, fotade med Ida då. Tog lite höstbilder, dom vart dock inte så bra tycker jag med tanke på motljus, digitalkamera osv. Men ah, vi hade kul iaf! ^^,
Här är lite bilder från dess..





Bilderna vart riktigt kassa som ni ser.. Och kollade precis lite närmare på dom och på kameran. Och så att kameran var inställd på 1MP Wattafuck!! xD haha, kan ju inte bli mer komiskt. Menmen, nu kan jag iaf kameran lite mer. Satt o knappa lite mer på den och hitta hur man ställer in ISOlampan osv.. Riktigt najs! ^^,
jaja, ska ju ha en riktig fotosession nästa vecka så får hoppas att dom bilderna blir bättre i kvalitén ^^, Hehe!
Jaja, som sagt vi hade riktigt kul iaf..

Idag har man iaf varit på enskilt möte på kursen, pratade lite om hur jag ska gå till väga när jag söker jobb i sthlm om två veckor osv. =)
Och knallade även iväg efter det och bokade lite körlektioner så man blir av med det, fick körlektion redan på torsdag. Najsnajs. Så nu jävlar ska jag fixa den där jävla lilla uppkörningen så jag kan göra den riktiga uppkörningen snart. Ska fan ha det där jävla körkortet alltså.. Nu har jag väntat tillräckligt länge!


Börjar förövrigt bli ganska trött på hur folk beter sig.
Varför ska man göra allt så komplicerat?
Ååh.. Jobbigt det ska vara. Vill bara ha allt klart nu, inga förvirringar o oklarheter.
Jaja, allt blir väl bättre med tiden antar jag.

Dags för Scrubs!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhej du hur är det med dig då . vad är nästa fest du ska gå på ???? fan vad najs du vara på dina bilder grymt skön tjejer tia till dig gumman mvh peter

2009-09-06 @ 09:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0