Hate the dream

Okej, nu har jag tappat suget helt på allt. =S
Vet inte vad som hänt. Men grått ute och seg i hela kroppen. Beror väl mycket på den motvind som blev igår med Lilla uppkörningen (men klara den ändå) och att Malin blev tvungen att jobba så fick ställa in fotosessionen idag.
Och pga de så hade jag väl denna jobbiga dröm inatt också. =(
Den var om mig som karriärkvinna och skulle fotas för någon tidning för att jag lyckats så bra med något företag, och skulle fotas med "slitzbrudar" typ. Jättesöta, blonda med silikonbröst.
Och det fick mig att tänka nu att jag kommer säkert inte att lyckas bli den modellen jag vill vara. Kommer aldrig ha råd med operatonerna så jag mår bra över mitt utseende. Okej att jag även vill ha en karriär och tjäna mycket pengar, så kan ju kanske betyda att jag kommer gå från modell till karriärkvinna, men ah, kändes inte som så. =/ Och som plus på de så känner jag mig sjukt otränad nu. Fan vilken dag!
Allt på samma gång, som vanligt! Men en sak i taget.

Ska kanske till Malin ikväll, eller ah vi har väl bestämt det men nu är jag så otaggad. Känner mig ju inte sugen på något!
Måste dessutom packa om nu när fotosessionen idag inte blev av, så orkar inte släpa allt till Sthlm. Ska iaf ha minst 1session i Sthlm, men ah. En hel rullväska? Nä, det orkar jag nog inte dra med mig.
Nä fan, jag drar till Malin. Behöver komma bort nu o prata lite skit och smutta vin. Och dessutom planera dräkterna till Club Aqua imorn. Kommer nog bli riktigt kul ändå!

Åh, snart Halloween iaf. Bara några dagar kvar! Underbart.
Men vill på en riktig Halloweenfest ju. Men rykande bål, spindelnät, obligatorisk halloweenklädsel, pumpor o kuslig miljö. ^^, Fan att jag missar det. Det är ju höjdpunkten med hösten.
Skönt att man får vara utklädd en dag iaf.



Nä. Dags att packa om väskan.
TjingTjing.

Kommentarer
Postat av: Kristian Andersson

Men vännen då,om du inte har råd nu med såna grejer så ta de lite i taget, ett bröst i taget, :) Om du vill ha ett boobjob lixom. Kommer kanske se lite roligt ut, men va fan :)

Hoppas de går bra på dina sessioner som du ska ha sen =)



längesen du va på msn förresten, e ja blockad möjligtvis?



Puss



2008-11-01 @ 17:38:43
URL: http://laasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0