Hopes



Usch.. Vet inte vad jag ska skriva längre. Känner mig helt tom!
Förstår inte hur man kan göra så fel utan att veta det själv?
Hatar att jag känner såhär.
Åh.. Jag behöver verkligen komma bort. Behöver ha kul o träffa en bra kille, var finns han?
Kärlek har en stor plats i allas liv. Och jag saknar den så mycket i mitt.. =(

Önskar jag var någon annan..
.



Är så jävla förvirrad.
Hur kan man döma någon så? Hur kan man gå från en person till en så hemsk?
Fan, förstår ingenting. Hatar att det ska vara såhär.
Hm.. Så mycket blandade känslor.
Känns lite bättre när man vet att han tror att man är någon man inte är iaf, har han fått en så dålig bild av mig så är det bara hans egna fel som inte vill lyssna o försöka förstå hur det egentligen ligger till. Mer kan jag inte göra..
Allt jag gör är fel så! Screw this..
Nu vet man ju iaf vad han egentligen var för kille..


Aja, kan väl bara bli bättre nu.
Fan, jag saknar min syster. Hade jag inte haft tid hos spåkvinnan på lördag hade jag nog åkt till henne redan imorn. Saknar mina vänner i sthlm, vill söka alla jobben jag vill ha där o jag vill nog träffa en person där.
En person som brytt sig otroligt mycket o blivit en annan människa dom senaste veckorna, blivit en person som .. som jag kan ha i mitt liv. Det betyder mycket =) Är glad för det.
Fan att saker ska dyka upp precis nu, som spåkvinnan, ok jag vill dit men fan nu vill jag bara bort. Behöver komma på andra tankar.

Ååh.. Nu kan det väl inte bli jobbigare o mer förvirrande i mitt liv? Eller?
Inget blir någonsin som jag vill eller tänkt.
Känner mig så jävla instängd, kvävd o bunden hela tiden o överallt.
Önskar det fanns någon som förstod, som man kunde prata med. Men tror inte den personen finns längre.
Har nog förlorat hoppet om det mesta nu.
Meeen.. Vet ju vad framtiden har att bjuda på så gäller bara att härda ut. ^^,
Synd bara att nuet är som det är, men jag lär mig av mina misstag o detta lär man ju inte göra om.
Fyfan vilken sits man är i nu, ne fyfan aldrig igen! =P
Jaja, har sjuuukt ont i magen nu så är väl dags o sova o hoppas på någon härlig överaskning imorn..


TjingTjing!


@->---
Förresten, för er som inte riktigt förstått saker o ting, håll fördomar o förutfattade meningar för er själva, ha ett öppet sinne o försök sätt er in i andras läge. Saker o ting är för det mesta inte som man tror, men gå på er magkänsla, lyssna på ditt förnuft o följ ditt hjärta. 

Kommentarer
Postat av: Mikke

Man lär sig alltid av sina misstag, men tyvärr gör man om allting en gång till och ptja, inget misstag är det andra likt.. :/ Detdär med att "den som väntar på något gott" börjar bli lagom uttjatat även för en annan.. kram

2008-10-15 @ 20:55:06
URL: http://www.uns0rted.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0