HunnyBunny påväg..

Yeeeah!.. Torsdagen över också. Snart fredag, helt underbart! Då ska vi hämta min älsk Shellsie. Som jag har saknat henne! Vill aldrig att hon ska försvinna från min sida. <3
Och så vart de ju omplanering av hämtningen i Örebro eftersom Håkan skrev att han kanske inte kunde hämta henne i måndags o sedan inte svarat varken på hennes sms eller samtal, dålig stil! Så då var de bara att ringa runt, och till slut fick vi tag i Bennich, Tack o lov! Så en stor puss på kinden till han som ställer upp så mycket. @->--

Igår vart det iaf precis 7månader kvar till min 20års dag, känns ju fantastiskt! Längtar tills man är helt självständig, slippa känna sig beroende av någon.
Hade även min sista körlektion idag, som gick jättebra dessutom. Körläraren förstod inte vad hans gubbkollega snurrat om när han gav mig ig på lilla o bad mig ta en körlektion till (endast för att mjölka pengar) så nu kommer jag få uppkörningen inom 3veckor. ^^, Fan va najs! Snart har jag kortet i handen.

Imorn blir de utgång iaf. Så kanske de även blir bastning på dagen eller Sthlm om nu Anton ändrar i planeringen. ^^,
Har ju egentligen inte råd. Oh, dessa pengar som ska begränsa en.. =( Önskar så mycket att jag hade ett jobb. Vetefan hur jag ska lyckas gå runt nästa vecka, lär ju bli ett nödsamtal till föräldrarna om pengar i värsta fall.
Men vägrar avboka något, det är ju drömvecka för mig nästa vecka. =) Allt roligt på en o samma gång, kan ju inte bli bättre! Allt löser sig på något sätt.

Och så kommer syrran o hennes pojke på lördag, de ska bli väldigt intressant o se vad hon skaffat sig för någon ^^, och såklart bror o hans fru o lille Emil.
Så blir de kräftor dessutom, yummi! ^^, Som jag har längtat. Inte ofta man får äta kräftor inte, så de gäller att njuta medans stunden är där. =P




Snart fredag .. <3


Kommentarer
Postat av: Annie

Det är ju tur att ni inte ser ika dana ut ;D

2008-10-24 @ 01:44:08
URL: http://nuckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0