Just have patience =)




Yeeyh! Gissa vem som fått jobb? ;D
Fyfan va skönt det känns. Även säljare som jag vill bli. Känns så sjukt bra nu! =)
Och har inte ens fått den där lilla känslan i magen att allt kommer bli knas. Tror verkligen det här kommer bli skitbra, känner verkligen att det är säljare jag vill bli, så det här är perfekta jobbet för att få in en fot o få erfarenhet.
Så imorn ska man vara demonstratör för Froosh frukt juice o prata o försöka sälja. Perfekt! Kommer nog ha riktigt kul. Kom gärna förbi o köp lite av mig. Ica Supermarket i Vingåker imorn. =)
Hoppas jag får fler uppdrag efter detta, för jag har en känsla för att det här ska gå bra!

Nu saknas bara körkortet sen känns det fan helt underbart alltså.
Stör mig fortfarande på vad gubben sa igår o hur mycket dom vill mjölka en på pengar. Menmen, bara att bita ihop o gå ner på prata med dom! För skitsakerna han nämnde är det ju bara att träna på hemma.

Happ, och jag som hade utgångsplaner för kvällen. Men hänger nog med ettag iaf! Kan ju inte vara hon som är den liksom. Så lite social måste man ju vara ^^, Så blir väl att dricka lite med Anton o Christer o äta lite med Laxen o Josefine o sedan hem o sova antar jag. Vill vara pigg o fräsh imorn! Jobbet är nog absolut prio nummer 1 nu.
Och imorn kommer även Malin också. Härligt! Tror inte hon kommer gilla Katrineholm, men vi får göra det bästa av situationen. Hon o jag kommer nog alltid lyckas ha kul ihop. Och fan, det blir bara mer o mer planer vi har ihop nu alltså. Underbart! Kommer bli några riktigt lyckade fester framöver. ;D
Hon har lyckats fixa plåtning på nästa kryss, jag har fixat plåtning i Valdemarsvik o hon har fått in mig som bilbrud på Elmia -09 ;) Så blir det även lite värdinnejobb o kanske något gogodansjobb också om jag har tur. Fan va skönt det känns att äntligen hittat en tjej som är som mig själv! =D Vi har så mycket gemensamt. Aldrig varit med om det förut!
Åh.. Fan känner mig så otroligt glad nu, hög musik i rummet, basen dånar och dom otroligt sköna melodigångarna kryper genom kroppen på mig. Sån otroligt underbar känsla, älskar när man får lite med vind! Behöver verkligen det nu, nu får det vara slut på den dåliga perioden. Är så sjukt trött på den! Jag ska fan nå mina mål. Jag ör 19år, det är nu livet börjar. Gäller bara att hålla styrkan uppe, bita ihop o satsa! Jag ska aldrig ge upp om mina drömmar. =D

Känns även otroligt skönt att det var just dom som ringde mig också. Har sökt så många jobb och endel som jag egentligen inte vill ha när jag tänkt på det efteråt! Och nu kan jag även printa det här till mina föräldrar, dom som aldrig trodde jag skulle få jobb "jobben kommer inte till dig, ring, ring, ring, ring" Jodå, att vänta lite emellanåt går bra det med! Med all denna jobbsökarstress så har jag heller inte mått bra. O när man inte mår bra så ska man inte ringa runt, för då hörs det på ens humör, tongång, hur man pratar osv o det ger inget jobb ändå.
Bättre att vänta tills man är på det där "spralliga" o glada humöret då man verkligen vill ringa o satsa på jobb. Då känns det mycket bättre och det märker dom! =)
Är glad att jag, Suzzi är tillbaka. Den starka, glada, spralliga o positiva Suzzi. Hon är tillbaka sakta men säkert. ^^,

Allt detta med kärlek lägger jag på hyllan nu. Jag måste först o främst satsa på att jag själv kan göra mig glad, satsa på att vara självständig o hitta tillbaka till mig igen. Utan sin egna styrka kan man låta sig tryckas ner hur mycket som helst. Vill aldrig mer vara med om det!
Snart kommer mina gränser tillbaka och då kommer nog även den rätte killen för mig fram också. =)
Så bara att ta en dag i taget och satsa på att lyckas nu. Jag har många mål och drivkraften för att lyckas!



Jag ska sikta på att få allt jag vill ha! ;D


Kommentarer
Postat av: =)

Grattis! Skönt att höra =)

Första gången jag ler när jag läser din blog! Nu blev jag glad hehe

Hoppas det går bra imorn! Det är du värd!

Nu ska jag fara till sumpan! Ville bara säga grattis!

2008-10-10 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0