Aww!..

Yeeyh, fredag! Men fortfarande inte frisk så blir nog en hemmakväll.. Hoppas någon vill ta de lugnt med mig framför en film bara! =(  Man vet ju vem man vill ha bredvid sig.. ^^, M!
Mår iaf bättre nu förutom att jag är sjuk.. Känns bra! Men hade ju iof mått ännu bättre med ett jobb. Så jävla segt utan något att ha något att gå upp för på morgonen.
Börjar en kurs på måndag.. Känns väl sådär, får känslan av skola tillbaka! =/ Men man får ju iaf in lite pengar av den o den ska ju ha jobbgaranti så man kan ju bara hoppas på de bästa. Och ska man gå på någon kurs varje dag så hoppas jag verkligen att det leder till något jobb jag vill ha också, annars känns det ganska värdelöst att få något skitjobb som jag kunnat skaffa på egen hand.

Ja, denna helg lär det väl inte hända mycket antar jag. Ville ju till kusinens inflyttningsfest imorn, men ser inte ut att bli så! Känner ju inte hans kompisar o Ida som egentligen skulle hakat orkar ju inte så.. =/ Fyfan vilken trist helg!
Speciellt när den man vill prata o egentligen vara med ska ut på rejv. =( Vill ju med!..

Och man kan ju inte låta bli att bli sugen på att shoppa nu när man är som fattigast o ligger på båtten verkligen. Behöver verkligen nya kläder o skor, och då menar jag verkligen det. Så man kan ju inte låta bli att dräggla..

     

Oh.. Ja, det här gillar jag! Och nej, inte till vardags. Clubwear såklart! Så otroligt snygga kläder man kan hitta om man inte kollar i alla kommersiella modefixerade skitbutiker överallt.
Jaja, det här lär ju ligga ganska högt upp på listan när jag får ett jobb iaf. =)

--<-@
You make me happy!
// Suzzi

Kommentarer
Postat av: Bison

Gillar oxå så du har bra smak tjejen. Synd att de ska vara så dyra dock men dregla är gratis :P

2008-10-06 @ 13:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0