Can´t wait

Ohh.. När ska jag bli av med klumpen i magen?
Vill verkligen inte må såhär. Men finns det något jag kan göra?

Vill finna äkta lycka!

Fortfarande sjuk och verkar inte bli bättre. Hostar för fullt och är så snuvig att jag fått ont i örat.. Usch! =( Fick till o med avboka körlektionen jag hade bokat till imorn. Så jag hoppas dom får en tid ledig innan lilla uppkörningen. Känns att jag behöver köra myyycket mer och gå igenom allt igen.
Och på måndag ska man vara med i någon "jobbgaranti-modell" får se hur det går. Får iaf in lite pengar i månaden av det.

Oh, längtar till nästa helg.
Då ska jag fan ha kul.. Club Session i linköping =) Och Wildstylez spelar. ;) Kommer bli grymt! Som jag har längtat.
Det är det jag ser fram emot nu iaf.. =)
Blir kanske en fotosession med Gustaf då också, hoppas jag på. Behöver verkligen nya bilder! Älskar det.. =)

Jaja, ont i huvudet..
Kan inte sluta tänka på allt.
Så jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0