I´m sorry!

Att man kan missuppfatta så mycket?! ='(
Mår dåligt av bara tanken som han har om mig.. Förstår faktist inte hur han kan se mig så fel! Om han bara visste hur mycket jag älskar honom.
Jag vill inte ha någon ny och jag söker ingen ny, jag skriver med alla som vänner och dom skriver med mig som vän. Så jobbigt att han tror att alla raggar.
Jag blir glad när jag hör att något gör honom glad, men varför känner inte han desamma? Förstår han inte mig någonting efter 6månader?
Jag vill faktist inget hellre än att det här ska lösa sig. Det är så sjukt jobbigt att gå runt med en klump i magen hela tiden! Men jag erkänner jag kan inte få grepp om honom, varför han gjort som han gjort, o nu gör som han gör.
Han vill inte öppna sig och förklara och han vill inte lyssna på mig.
Kan jag göra mer än jag gjort?
Nej, jag tror inte det.. Önskar bara att någon kunde gjort det jag gjort för honom till mig. Ingen har kämpat så mcket för mig som jag gjort för honom, eller tagit så mycket skit från honom o sedan varit den som bett om ursäkt. Om han bara visste! Kan ju hoppas att hans nästa tjej är tvärtemot mig så han inser vad han gått miste om. Men man tycker ju att man borde inse sånt ändå! =(
Förlåt igen då för att det fick dig att missuppfatta situationen!

Aja, vill bara glömma senaste halvåret nu och släppa taget!
Önskar det var lättare än det är!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0