I want the dream

Jag hatar mitt liv just nu! Kan det stå mer stilla? Kan det vara mer deprimerande? Nej, jag tror inte det.. Har verkligen hakat upp mig på att jag är arbetslös, pank o känner mig sjukt otränad. Ett jobb skulle göra så mycket i mitt liv. Tycker jag sökt allt jag kan komma på, men det räcker tydligen inte! Och som toppen på på allt så är det den 15e idag, dagen som för en månad sen ledde till att vara en mardrömskväll. en kväll som jag tänker på minst en gång om dagen, förstår ingenting av den! Hur o varför blev det så? fyfan.. Nej vill inte tänka på den.

Kommer bli en låång promenad sen iaf! Har så mycket i huvudet, allt känns verkligen rörigt. Mitt liv är en mardröm. Kan nog iaf bara gå uppåt från den senaste månaden, känns lite positivt iaf, men när ska det börja gå uppåt? Måste försöka göra saker jag bli glad av, till att börja med, fråga mor o far om dom kan betala mitt gymkort tills jag får jobb. Klarar inte av att ligga still, blir så trött o irriterad. 199:-/månad är ju verkligen inte mycket, så det är ännu mer frustrerande att man inte kan betala sånt själv. Men jag hoppas dom kan hjälpa mig med det iaf, skulle vara en sån otroligt bra början på allt, skulle nog bli piggare o gladare o defenetivt den positiva Suzzi igen.

Saknar mitt gamla jag, och verkar som mina vänner också gör det. Jag har inte känt igen mig på sistone. I senaste förhållandet vart det till slut att vi tog fram det dåligaste sidorna hos varandra, en sida jag aldrig trodde jag skulle se hos mig själv igen. Man kan inte hålla på o fastna i dåliga situationer i ett förhållande, man måste lösa allt. Och kämpa för personen man älskar! Men någonstans i vissa förhållanden så glömmer man vad man har och börjar ta det förgivet. Aldrig mer sånt! Jag vet ju hur jag vill må, hur ett förhållande ska vara och hur ett förhållande ska få mig att må. Jag vill ha det! Bara tanken får mig att le.. ^^,

Jag saknar honom så.. Hoppas på en ny början och en ny historia! Har förresten en ny sak att berätta nu efter att ha lyssnat på Takida - Somethings on your mind, har iof ingenting med låten att göra men ändå. Jag har faktist saknat stockholm lite nu när jag varit ifrån det så länge. Så jag hoppas jag kan få ett jobb där snart o kunna skaffa egen liten lya strax utanför som jag kan inreda efter exakt min smak. ^^, Wow, det vore så underbart om något sånt kunde hända snart. Nu har ju syrran varit på arbetsintervju där uppe o så har hon ju även skaffat pojkvän som bor där så snart far ju hon dit när hon får jobb. vore jätteskönt att ha henne i samma stad också. Vill börja om på nytt med så mycket. Känner mig redo o mogen för att bo själv, ha ett heltidsjobb o träna på gym regelbundet med många fotograferingar inbokade o gogodansjobb.. ^^,
Oh, om ändå verkligheten kunde vara som i drömmarna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0