Partay!





Freeedaaag!
Älskar fredagar.. =)
Nu sitter man o väntar på att päronen ska komma hem med min kycklingrulle så jag kan äta lite fort innan kvällensbravader. Blir att festa hos Lisa. HärligtHärligt!
Så har man även träffat Ida tidigare idag, det var längesen så det var otroligt kul! =)
Och jag har bakat idag.. ^^, Chokladbollar igen.. Gjorde ett nytt försök med bakmargarin, mycket bättre kan jag lova. Nuså har vi bakelser så det räcker o blir över imorn. För er som inte vet så ska min brors son Emil döpas imorn. =) Yeey! Och jag ska hälla upp vattnet (finns nog ett fint ord för det med =P ) Men det kommer nog bli jättetrevligt, ska vara en hel bufé med bakelser. Mums! Men uj så onyttigt, så det blir inte många som får åka ner till min lilla magge! ^^,

Ne, nu är maten här närsomhelst så får kanske skriva mer imorn istället..
Ha de gött! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0