Soon I will feel it!

Ohh, drömkropp här kommer jag! ^^,
Nu har jag tagit tag i promenixandet med Anton rejält. Blir otroligt lååånga promenixar varje dag nu o framöver. Skönt! Känns i benen o rumpan faktist. Glad att jag har lätt för att förbränna, skulle jag ha råd med gym o knalla dit varje dag så skulle det nog inte dröja förns jag nådde mitt mål. Och just det är så frustrerande, när man är pank o inte har råd med det!
Aja, hoppas verkligen jag får något jobb snart nu. Sökte ett i nrkp, o vore ju inte fel att få något där nu när syrran är så mycket i sthlm, då har man ju hennes lght för sig själv ^^,

Inte länge kvar tills fredag nu. Ska bli så skönt att komma iväg o dansa igen! Så jag har längtat. Det är verkligen bara då jag får det där underbara känslan i mig o mår så otroligt bra!
Lever verkligen för dom här festerna o allt som hör därtill. Så där kommer väl lite av deprissionen släppa n'r jag väl får dansa av mig o känna allt glädjerus i kroppen. ^^, Underbart <3

Jaja, imorn är det enskilt möte så koachen får lära känna en o veta vad man söker för jobb. Ska väl bli kul! Eller ah, helt okej.. Har inga problem o prata om vad jag vill, det vet jag ju! =)

Åhh.. sjukt myssugen man är! Jobbigt..
Och jätte sms sugen också. xD Jag vill ha sms! Hihi.. Min mobil går snart i konkurs, iaf på söta o roliga sms tror jag! Oh, stackars mig! ^^,
Fan, behöver verkligen komma ut o träffa folk =O  

Jaja.. nog med skrivande!
TjingTjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0