Till slut..

Tjingeling!
Då har man skaffat en offentlig sån här också. Känns ju trevligt! ^^,
Har dragit mig länge för att skaffa en "blogg" gillar inte allt ståhej om att blogga. Men det känns skönt att skriva av sig lite iaf! Även fast jag inte kommer skriva så djupa tankar på just denna blogg, håller det för mig själv på den anonyma istället. Känns lite bättre så! Men såklart vill jag ju dela med mig lite till mina kompisar o bekanta.. =)

Ja, fredagkväll och vad gör Suzzi?
Jo, jag sitter hemma själv och kollar på komediserier. Inge fel med det, väldigt kul faktist. Har ju även Nisse o Nellie som sällskap! Men fan, har sån beslutsångest, blir galen. Är inte sugen på något faktist =S Känns jättekonstigt, brukar vilja festa när jag är lagom glad o pigg. Men känner inget sug på det alls. Kanske för jag inte har pratat med någon kompis om att hitta på något iof. Men ah, duger faktist riktigt bra att bara vara hemma tror jag. Iaf just nu!


Happ, denna dag har iaf vart lite mer händelserik än dom andra vardagarna denna vecka.
Var på arbetsförmedlingen på möte och kom precis in ett jobb som sökte precis mig, alltså inte mig bokstavligen men just dom "kraven" man skulle ha passade mig perfekt. Så det bad jag henne söka åt mig. Sedan kom det in ett till som jag skulle ringa på, men utåtriktningen var på topp så jag gick förbi o frågade efter snubben som man skulle ringa. Men såklart hade han inte tid just då, så jag får återkomma nästa vecka. Men fan va duktig jag kände mig! =) Så tanka jag mobilen o ringde Emelie också. Så det vart en fika med henne, hade ju en hel del att ta igen efter såhär lång tid. =) Kändes riktigt skönt!
Och så har man ju ansvaret för Nellie också, så det var bara att ta sig hem i rimlig tid igen för att ta en promenix med henne igen.men påvägen vart det att gå förbi ett annat jobb jag sökt på som ville träffa mig. Men såklart var inte arbetsgivaren inne där heller, så får återkomma nästa vecka dit med!
Ska fan ha ett jobb nu!

Så vad blir det ikväll nudå? =/
Ja, fyfan, säg det! ^^, Vore kul om det blev någon impulsgrej att göra något. =) Sånt gillar jag. Typ ett samtal "Ska du med till Nrkp o festa?" Oh yes.. Jag är på. Eller "Ska du med till Etuna på bilträff?" Oh yes.. Jag är på ;D Haha!
Menmen, nu blir det en medellång promenix med Nellie.

Tudelu..




Okej.. 45min senare! Yeeyh.. Ludde o Vega fick mig på festhumör igen efter 3veckor.
Håkan påväg hit så det blir en snabb promenix med Nellie o sedan göra sig i ordning för kvällen bravader. Härligt o träffa alla gamla klasskompisar igen.

Ut o gå!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0