Design påväg..

Ajj.. Träningsverk i benen som fan!
Gick långpromenad både igår och idag med Lenny, och det känns ju nu kan jag säga. Ujuj! Men fan så skönt att få röra lite på sig. Man blir så trött av att bara sitta hemma. Blir nog en imorn med om det inte blir utgång, får se! =)
Behöver verkligen träna o röra på mig massor till alla kommande fotosessioner känner jag. Inte alls nöjd med vad jag ser i spegeln. Och dom där operationerna skulle komma väl tills hands nu, imorn. Vill så gärna göra dom nu! =( Känns som dom är flera år bort när man sitter här utan jobb o pengar. Usch, otroligt jobbigt att tänka på!
Men får ta en sak i taget, promenixer!

Hade förresten körlektion igår! Gick otroligt bra. Och läraren tyckte att jag skulle känna mig nöjd med mitt presterande så det kändes ju ännu bättre. Och det var ju även tur att dom ringde mig i tisdags o hade fått en lucka på onsdagen, otroligt bra. För när jag även kom ner till körskolan så fick dom återbud på 6lektioner, så jag högg den närmsta, på tisdag. Som även den kommer bli min sista körlektion, för sen blir det lilla uppkörningen och uppkörning. Wiie, fan va skönt det känns! Men måste verkligen träna på dom där jävla parkeringarna alltså. Usch, hatar att parkera ^^,
Men det kommer sitta snart och då har jag kortet i handen.. Yeeyh!

Torsdagskväll nudå, och jag försökte göra chokladbollar som det så fint heter numera. Och det gick ju inte så bra med vanligt rinnande margarin så får göra ett nytt försök imorn med vanligt margarin. Så ett tips, gör inte med rinnande margarin, det blir bara smul ^^,
Och man vill inte äta upp det heller eftersom man sett hur mycket smör o socker o annat skit som är i oO Usch nej, mår illa av bara tanken!
Ikväll blir det nog filmkväll med Lenny iaf. Får se vad det blir för film bara, hoppas på Shutter. Ska tydligen vara en jättebra skräckfilm. Perfekt! Me like.. =) Eller om han är för vek så blir det kanske I see you.com som jag också lyckades hitta någonstans, verkar väl inte vara någon allt för bra komedifilm kanske, men vi får se!
Har iaf varit och pratat med en anställningschef idag, så idag har man gjort något bra iaf! =) Förutom att ha promenixat.

Nu är även en design påväg.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0