Yeeyh!



Äntligen är måndagen över. Usch! Söndag o måndag är så hemska. så deprimerande, speciellt såhär på gråa höstdagar. Även om hösten kan vara ganska mysig, speciellt på kyrkogårdar. Gillar verkligen det! Och höstkvällar, det har den där kusliga miljön då som jag verkligen faller för. Otroligt mysig stämning!

Ikväll har man iaf varit nyttig o gått lång promenix med Anton, känns bra! Blir lite mer pigg då iaf.
Och när man kom hem så hade man vunnit 2biljetter till Erotikmässan i sthlm. Yeeyh! Fan va najs, behövde verkligen det! Hoppas jag har råd att unna mig något snyggt då. Känner att en shoppingdag skulle vara perfekt just nu! Så längesen jag shoppade så jag minns inte ens senast.

Men nu blir det iaf en liten förändring på dom trist vardagarna.
Jobbgarantikursen två dagar i veckan och promenix med Anton varje kväll, känns bra att man tar sig ett litet steg framåt iaf. Men sitter fortfarande fast i gyttjan!

Oh, ett tips till er läsare. En skön låt jag nyss upptäckte! (a)
Infected Mushroom - Suliman
jaja, jag gillar den iaf ;D
Gillar mixen av psy o elgitarrer o lite rock. Så ja, deras nyare låtar är klockrena! =)

Men nu orkar jag inte skriva mer idag.
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: BAZE

Kan tipsa om Skazi Mixen på Astral Projection - I Wish.

2008-09-29 @ 23:58:13
URL: http://www.metrobloggen.se/baze
Postat av: BAZE

Bättre om jag skriver rätt......

Infected Mushroms ska det vara...

2008-09-30 @ 00:03:52
URL: http://www.metrobloggen.se/baze
Postat av: KungK

Chris Cornell - Scream

Heeeey! Why you keep screaming on the top of your head?!

2008-09-30 @ 12:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0