I wish..

Äntligen!..
Nu börjar det känns lite bättre. Fick ett inventeringsjobb på Åhléns om några veckor och fick en körlektion redan imorn. =) Känns otroligt bra! Så ska jag ringa om lite fler jobb imorn och även besöka lite jobb imorn tänkte jag. Nu jävlar ska jag fan lyckas ^^,
Surt nog fick jag veta igår att min ena dröm som jag mådde så bra för inte alls går att göra som jag tänkt mig. Men det kunde man nästan räkna ut! Så lätt får det väl inte vara att få som man vill..

Menmen.. Jag hoppas att allt bara går uppåt från och med nu. Det behöver jag =) Jag ska klara mig fint! Känns att jag börjar bli lite mer positiv nu och det påverkar mitt jobbsökande o bilkörning.
Hoppas det går bra på körlektionen imorn. Måste lära mig att vara mer uppmärksam och även kolla i speglar innan man blinkar osv.. Som jag själv tycker låter helt orealistiskt. Jag tycker man ska blinka först o visa övriga trafikanter vart man ska så dom kan vara berädda på det innan man kollar i speglarna osv. Men det är ju inte jag som skrivit reglerna så jag måste helt enkelt försöka lära mig hur det ska gå till.. ^^, Svårt nog!
Vill verkligen ha mitt körkort nu, och vill ha jobb o egen lägenhet. Vore så underbart! Behöver mitt utrymme o egna liv.

Igår hade jag iaf en jättemysig telefonfilmdejt till Wall-E. Sån otroligt söt robbot som jag tycker att alla ska kolla in. Både rolig och söt! =)
Och så hade min "dejt" gjort något otroligt sött med textningen till filmen. ^^, Får mig att le bara att tänka på det! Tråkigt nog kommer vi inte höras på några månader nu. Men jag hoppas att allt går som förväntat och att jag får höra från honom snart nog. Men tror vi gjorde det rätta beslutet!





I wish..
--<-@




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0