Where is my special fuckin´ day?

Fan hatar att må såhär.
Hatar överhuvudtaget hur mitt liv ser ut nu. Går runt med gråten i halsen hela tiden o fel tanke får en direkt till tårar.
Önskar jag kunde vara lika stark som förr..

Jag vill resa iväg.
Jag vill glömma alla problem och gå vidare. Jag vill träffa nytt folk o skaffa nya vänner.
Vore så otroligt kul!
Har även fått en liten idé till en av mina drömmar. Kan inte skriva något om den förns den har gått igenom. Men jag hoppas den kommer funka! Skulle vara en perfekt början på det jag vill hålla på med. =)

Nu är det iaf höst, garanterat! Och jag kan inte vänta tills jag får jobb.. Vill ha jobb nu.
Står verkligen still i livet. Hatar det!
Hoppas verkligen att jag kommer iväg på Qlimax i november och Monday bar lucia cruise. Vore så otroligt härligt. Synd att tiden går så sakta bara. Behöver verkligen dom två festerna nu.
Känns som dom festerna är enda sättet att få fart på livet, och komma över honom!

Håller på o glömmer bort mig själv under den här dåliga perioden i livet. Det jag hade lovat mig själv att aldrig göra igen.
Känns som jag börjar bygga muren, muren omkring mig! Släppte så mycket på den för hans skull.. Och så sluta det med att man blev sviken igen. Så vad är det för mening med att släppa in någon på sitt liv egentligen? För det är ändå ingen som håller sig till hur man ska behandla någon bra.
Jag brukar alltid tänka, som jag själv vill bli behandlad så behandlar jag andra. Men den tanken verkar inte finnas kvar hos folk längre. Alla tänker bara på sig själv!

Och vart finns dom man trodde var sina bästa vänner när man mår såhär?
Verkar som dom människor jag haft omkring mig o haft aningar om till slut blev som jag trodde, svikare som som vanligt bara bryr sig om sig själva o tar alla andra för givet.

Har ni tänkt på det ordet? Att man tar någon för givet, jag Hatar verkligen det ordet!
 Och jag Hatar verkligen när folk inte visar respekt för någon annan o bara tänker på sig själv!
Vad händer egentligen? jag vill inte finnas vid sånt här folk.. Finns ingen där när jag behöver dom som mest, då behöver jag dom inte överhuvudtaget!

Jag vill flytta nu!
Börja om på nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0