Onda cirkeln!

Känns som mitt liv rasar samman o passerar fort förbi mig.
Vill inte ha det såhär längre. Mår otroligt dåligt! Kunde inte sluta tänka på att ringa en "psycholog" att prata med under kursen idag. Kan inte prata om något i mitt förflutna eller hur jag mår nu utan att börja gråta.
Det är så jobbigt, och det är inget jag kan stoppa heller!
Allt är en ond cirkel, som jag inte kan komma in i o ta mig igenom. Känns skönt att jag har min syster att prata med iaf! Jobbigt att ha henne så långt bort bara, hon är den enda som förstår mig just nu!
Vet inte vad jag ska göra?! Står bara still och inget händer. Hur länge ska det pågå?
Hoppas verkligen den här kursen gör något vettigt med mig så jag får ett jobb. Verkar iaf bra!
Pengarna begränsar verkligen mitt liv.. Varför ska de vara så? ='(

Hatar mitt liv så otroligt mycket just nu!
Hur länge ska det vara såhär?
Trodde det skulle bli bättre så småningom, men nu har jag mått så dåligt i så många månader att jag inte minns hur lång tid det gått längre.
Klarar inte det här själv!
All min styrka har försvunnit, som all min energi.
Vet faktist inte vad jag ska göra.. Finns ingen mening med mitt liv!

Jag känner inte igen mig alls..
Och utan pengar kan jag inte göra något som får mig glad o tänka på annat heller.
Nu är något helt fel med mitt liv.
---
Men kommer aldrig sluta drömma!
Om hur min framtid ska se ut, vad jag ska jobba med, hur killen ska vara som jag kommer vara med, vart jag kommer bo, hur min fritid kommer se ut.. Allt!
Jag ska aldrig ge upp hoppet!
Känner mig kvävd.
Vill bort! Länge..
Vill åka bort, ifrån katrineholm, mina föräldrar, allt.. Behöver något bra o roligt att fokusera på ettag.
Måste få tillbaka min styrka, glädje o energi igen. Måste vinna tillbaka hoppet!

Jag hoppas jag gör rätt nu!
Vill inte bli sviken o sårad igen..
Men kan inte sluta vara så dum. Förstår inte hur jag kunde låta mitt självförtroende gå i botten så mycket i det förflutna. Vill verkligen inte att något gammalt ska påverka mig nu. Men är så rädd att bli sårad eller lurad!
Jag vill vara glad och positiva Suzzi igen.
Vet inte vad jag ska göra. Känner mig så värdelös. Vill inte förlora det enda som får mig glad o tänka positivt! Men är rädd att jag kommer göra det pga hur jag låtit allt gammalt påverka mitt tänkande o hur mitt liv ser ut nu! Fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0