I want more!

Mm.. Precis blivit fredag och scrubs på tvn! =) Inte dumt..
Ska försöka vända tillbaka dygnet ikväll. Ska bara se ett scrubs avsnitt till! ^^,
Men tänkte försöka börja gå ut o gå innan frukost imorn. Även om jag får förskräckligt ont i magen då.. =S Men man måste väl vänja sig av med det någongång, eller?

Och om fredagskvällen är man lika ovetande som vanligt om vad som händer. Skulle kunna gå ut men skulle lika gärna kunna sitta hemma o kolla film, så får se vad det blir. Hoppas det blir en lyckad fredag iaf! Går man ut brukar det ju oftast inte vara så roande i denna stad. =/
Fan vill åka till Nrkp eller Sthlm, men blir väl nästa helg kanske.
Men vore kanske lättare om man hade pengarna xD Fyfan vad pengarna stör mig, begränsar mitt liv så mycket! Och det är väl pga dom också som man är deprimerad. =/
Hoppas verkligen att jag lyckas få tag i något jobb imorn!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0