Sickelick!

Och när man inte trodde det kunde bli sämre igen så, ja såklart blev det de. Jag är sjuk! Igen!! Vafan är det här.. Hur lyckas jag? Hostar, ont i halsen o huvudet dunkar som 50 basar. Blir tokig!
Men snäll mamma som man har så fick man massa tabletter som ska lindra det iaf, tycker inte det hjälper så mycket dock. =( Oh.. Vill att någon ska ta hand om mig ^^,
Jaja, allt med jobb har o göra med står still.. Söker o söker men inget! =( Vet inte hur jag ska lyckas ha råd med alla fester o det sista med körningen, och dessutom shoppa nya kläder som jag garanterat behöver. Vart fan är mina kläder? För varje dag som går så försvinner ett klädplagg, och favoriterna försvinner ju först också. Inte skiten jag vill bli av med.

Börjar iaf må bättre nu, förutom att jag är sjuk då, men känns som det börjar gå uppåt nu. Okej, man får tårar i ögonen av vissa tankar oså men vet inte hur jag ska bli av med det?
Mycket beror väl på självförtroendet också. Får jag bara ett jobb och får in pengar så funderar jag ganska starkt på att ta ett lån så jag kan göra näsoperatonen så fort som möjligt. Klarar inte av det längre! Har inte gått en dag sen jag var 10år eller något som jag inte tänkt på den.

Okej, då var en till måndag förbi iaf. Och mindre än 8månader kvar tills man blir 20 nu iaf, var den 22 för en timme sen så ^^, Jaa.. Finns väl inte så mycket mer att berätta! Mitt liv står ganska stilla nu..

TjingTjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0