Time, go faster!

Och tillbaka till den värdelösa söndagen igen.. Hate it!
Men mår iaf bättre nu. Känns bra! Imorn ska jag försöka ringa runt lite. Måste ha ett jobb, jag blir tokig. Hoppas jag lyckas få någe napp imorn iaf. Skulle kännas bra!
Och denna vecka blir det mycket övningsköra av. Så nervös för lilla, vill verkligen få uppkörningen inbokad så man har något att ha ont i magen av ^^, haha! Ne, men vill få det här överstökat nu.. Skulle kännas riktigt bra.

Nu har jag också lyckats vända rejält på dygnet, somna inte förns halv sju imorse. =S Och gick upp kl tre. Så lär det ju aldrig bli igen. Ikväll ska jag komma isäng tidigt, ja iaf efter "Family vacation" filmen ^^,

Längtar som fan tills kommande fester btw..
*Club Session - Linköping 3Oktober
*Club Aqua - Norrköping 29Oktober
*Monday Bar Black & White - Stockholm 1November
*Qlimax - Holland 22November
*Monday Bar Lucia Cruise - 11-12 december.

Ganska många, får hoppas jag har råd med alla! Men man brukar ju kunna komma någelunda billigt undan än man tror. Behöver dom festerna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0