Come on!

Okej, då var lördagen avklarad också. Och kan informera att idag, lördag den 27e september så föddes Kevin, en liten busunge som en stolt Emelie fick. =) Längtar tills jag får träffa honom. Hoppas all lycka i världen till er! <3

Och ikväll ska man väl försöka vända tillbaka dygnet någelunda iaf. Ska ju upp tidigt på måndag, usch! Fasar för det, ångrar nu att jag ville gå med i den där kursen. Känns som den inte kommer ge så mycket ändå!
Aja, hoppas jag lyckas fixa jobb fort nu på egen hand så jag slipper den. Kommer absolut kännas som skola igen, gå till någe ställe varenda dag o inte göra ett dugg nytta o få skit drygt med pengar i slutet av månaden. =S Kan ju inte vara bättre liknelse. Men man vet ju aldrig, dom kan ju komma med något vettigt. Inte för jag tror dom kommer ge mig mitt drömjobb direkt, inte så att dom kan betala en bartender kurs eller säljarutbildning precis.
Usch, hatar att vara så negativ men kan inte rå för det. Hatar verkligen att inte göra ett skit på dagarna, vara helt jävla pank o dessutom vara sjuk så man knappt får röra på sig! Åhh, hatar mitt liv nu verkligen!
Vill bara få ordning på allt nu så man kan börja leva någon gång.

Hade det inte varit för honom o festerna så hade jag nog vart totalt nerdeppad nu, inga problem!
=/

Jaja, denna vecka bjuder ju iaf på något.
Kurs helvetet på måndag, och förhoppningsvis inte varenda dag denna vecka.
Inventera på Åhléns på torsdag.
Club Session i Linköping på fredag, och förhoppningsvis plåtning också! Vill verkligen plåta nu alltså, och Gustaf har man ju blivit fotad av förr så det blir bra det. Behöver verkligen nya bilder! Blir tokig.. Känner mig dock inte i form än, menmen, bara jag blir nöjd med bilderna så!  =)

Så trött på mig själv nu bara! Vet vad jag vill med allt, hur jag vill ha det, men hur fan ska jag få det?
Känns som det är nu jag ska jobba med det jag vill jobba med och när jag väl lyckas ta mig in i det så kommer jag få frågan "varför börja du inte med det här tidigare?" Hatar det..
Och så finns det ju annat också förutom jobb!
Som t.ex vill skaffa eget place nu på många sett, om det så bara blir en lya i katrineholm, fine! Bara jag får min egna yta o mitt egna liv utan föräldrarnas syn på allt.
Känner mig fortfarande som 15 när jag bor hemma o utan jobb.


--<- @
*Längtar*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0