Today is a gift!

Okej.. Idag var jag väl inte så duktig som jag hade hoppats på med att gå upp tidigt, men jag tog den där promenixen iaf. Och fyfan vad skönt det var! Ja, tills batteriet i mp3n tog slut. =/ Surt läge!
Men jag fortsatte min promenix en stund till, men nu ligger den på laddning så ska snart ut igen tänket jag. Känns bra i rumpan av promenixerna ^^, Hääärligt!

Ikväll vet jag fortfarande inte var som händer. Och är inte sugen på något spec heller! Fan jag är en förhållandetjej alltså. Jag vill gå ut o äta gott, ta en promenix, komma hem o vira in sig i en filt ihop o kolla på en film. ^^,
Utelivet i denna stad är dött o deprimerande. Samma ansikten här hela tiden! Jag blir uttråkad.
Men man kan ju hoppas att Laxen blivit frisk så han kan hänga med ut, första gången på ett halvår. Och även Anton. Har alltid otroligt kul med dom två härliga filurerna! ^^,
Har faktist inte mött på någon som Laxen, vi förstår verkligen varandra till 100%. Behöver bara kolla varandra i ögonen så förstår vi vad vi tänker på o börjar skratta. Så jävla härligt! Han är verkligen min bästa kompis. Så otroligt tomt utan han, och behöver honom vid min sida nu. Allt blir så mycket lättare när man har nära vänner.
Satt nyss o kollade på lite avsnitt av Sex and the city, och känner igen mig så väl i vissa sammanhang. Men iaf, dom visar verkligen att det är lättare att gå vidare i sitt liv om man har sina nära vänners stöd o hjälp. =)
Gillar sånt! Längtar tills jag kommer iväg till Sthlm, eller Nrkp, och kan bo själv och kan bjuda hem kompisar o bara hänga. Vore så otroligt kul!

Fan, jag vet verkligen hur jag vill ha mitt liv. Men hur fan ska man se till att få det?
Såg en kille igår på Idol som var 19år och hade bestämt sig för att bli marknadschef, och det hade han blivit och så ställde han upp i Idol för att han vill vara känd artist när han var 20, och han kom vidare. Vafan? Var är min tur? Vill också lyckas så bra.. ^^,
Jag ska inte ha någon kille att känna mig beroende av, jag ska tjäna mina egna pengar och göra det jag vill göra! Sen om man har en kille som har samma mål och som inte hindrar mig från något så är det ju bara ett plus i mitt liv. =)
Inget ska få mig att känna mig låst! Jag vill ut och leva.. Jag vill tjäna stora pengar och bli känd. Fyfan vad härligt det vore.. Oh yeah!
Hoppas det livet börjar snart bara.

Såg på ett program häromdagen "Tonårsoperationer" . Ungdomar som mådde så dåligt för saker med deras kroppar. Dom var ungefär 16år och fick träffa andra tjejer i samma situation, några ångra sig och vissa inte. Dom som gjorde dom vart så glada och kände att "Nu kan jag sluta tänka på det o leva mitt liv". Det fick mig att ångra skarpt att jag inte tjatade mer på mina föräldrar för flera år sen om min näsoperation. För att tänka på det hela tiden har verkligen påverkat mig. Vill verkligen göra det nu! Men har så svårt för att prata med föräldrarna om det. Men måste verkligen ta tag i det nu!

Aja.. Nu har nog mp3n laddat klart för dags för en och en halv timmes power walk nudå ;D
Jag ska ha min drömkropp! ^^,

--<-@
Start live your life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0