No one!

Regn, regn o lite mer regn.. =/
Fan va segt! Blir stan imorn istället o söka jobb. Blir bara irriterad på allt idag!
Alla dagar ser likadana ut o man blir påmind om vad i livet som gör att det är så deprimerande som det är redan när man vaknar ungefär.

Resan till Qlimax är bokad o betald, ska åka med Tranceclubber bussen. Och trodde jag hade planerat med en kompis att vi skulle ha skitkul på bussen o festa massor osv. Men när man väl bokat allt så visar det sig att det var tydligen bara prat från hans sida.. Kul!
Har iaf en kompis på bussen, som kliver på lååångt senare.. Får hoppas att det blir kul iaf! Känns inte så uppiggande nu iaf. Blir så irriterad när man ska bli sviken hela tiden. Finns det någon som håller sitt ord? Man kan verkligen inte planera eller räkna med någon.

Ne, är verkligen trött på allt nu. Har inget hopp för något kvar!..


"The only person you can trust is yourself"




När man tror att det inte kan bli värre. Så får man tillbaka klumpen i magen igen!
Är jag bara någon han leker med? Verkar faktist inte bättre.. För inte har han någon respekt för mig iaf!
Men nu har jag fått nog. Han älskar mig inte om han håller på såhär, och han förtjänar inte min kärlek. Jag förtjänar någon bättre. Jag vet att han finns där ute. Men tiden kommer då jag är redo att träffa honom, ödet!
Killen som aldrig får mig att gråta, förutom av lycka!

Nu kan jag bara se fram emot jobb, pengar, o kommande fester. Som Club Aqua Halloween ;) , Monday Bar Lucia Cruise o Qlimax. Wow, hoppas tiden går fort snart. ^^,
Och nu ser lite faktist lite ljusare ut med en av mina drömmar. Hoppas verkligen att den tar fart fort!
Och så har man kanske jobb på Elmia också, yeah! ;D Inte dumt..

Respect, Trust, Faith, Honest, Friendship and Understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0