Grått!

Söndag.. Grått o mulet!
Fyfan behöver jag säga mer?
Kan det blir mer deprimerande?
Hur seg dag som helst. Somna inte förns kvart över fem imorse o sen fick man inte sova längre än till ett idag. Surt! Lagom seg hela dagen.
Men det är väl det söndagar är till för antar jag.

Lördagen vart väl helt ok. Kanske inte till en början! Usch.. Hatar tjafs osv.
Varför kan vi inte bara förstå varandra? Aldrig varit med om något liknande, att man kan missförstå varandra så mycket.
Och i nuläget ligger det bara o vajar på en smal liten tråd mellan Kärlek o Hat. Antar att det blir så! Men jag gillar det inte.
Känns bara ännu jobbigare när det inte finns tillit där heller. Och känns lite som att när man blir anklagad för saker hela tiden så vet man ju inte vad anklagaren själv håller på med om den tror sånt om mig?
Känns skitjobbigt. Orkar verkligen inte med mer komplicerade konversationer o tjafs för saker som inte ens har någon mening. Måste säga stop nu och göra det han tycker att jag ska göra som han gör, gå vidare o vara lycklig! Ja, jag vill verkligen vara lycklig. Vill han inte vara den som gör mig lycklig så får jag göra det själv. Har verkligen hoppats på att det här ska leda vidare till något igen, och tror det bara är falskaförhoppningar. För jag tror inte han kommer ändras o tänka på det jag säger.
Men förstår han inte mig eller litar på mig så är det väl inte meningen att vi ska vara tillsammans. Han visste redan innan han blev tillsammans med mig vem jag var och han lärde sig veta hur jag levde. Gör likadant nu och han vet vad jag känner för honom. Så varför förstår han inte? Fan.. så jävla jobbigt! Kan inte ändra mina önskningar, det jag gillar o mitt liv sådär för någon.
Hoppas verkligen han tänker efter snart o förstår! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0