Bilsportmässan 2009

Har fått ihop några bilder från Bilsportmässan i Elmiahallen som jag jobbade på nu. Så tänkte dela med mig lite.
Jobbigt att ingen bild är från min kamera, men ah, jag får ta det jag har.



Några bilder som Robin Stjärna tog vid våran monter, TillBilen.se










Några av mina personliga favoriter, var som en magnet på dessa ^^,


















Och så lite random pics på mig o Malin =)














Och avslutningsvis..
Ja, jag är fortfarande lika bilkåt!
xD






.. Och efter en hård helg för mina fötter på Elmiamässan, så drog jag såklart direkt till Club Aqua´s 3års fest. ;D

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Anonym

mm.. satan..

2009-04-27 @ 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0