Bilsportmässan @ Elmiahallen, Jönköping


Då var det snart dags. Som vi har längtat. I helgen är det som alla säkert redan vet, den populära bilsportmässan i Elmiahallen i Jönköping, där ska jag jobba och ska bli så kul att jobba ihop med Malin också ^^,
Lite nervöst är det såklart.. Men det släpper så småningom hoppas jag. Har iaf nästan packat klart nu. Känns bra! Dessvärre så glömde jag såklart att hänga upp tvätten, så den lär ju inte vara torr tills jag åker imorn heller. =/
Såg även nu att mitt tåg till Norrköping går redan vid 11 så jag måste dra mig upp tidigt. Typiskt! Skulle tagit en senare buss till Jönköping, men åker iaf inte hela vägen själv, bussen åker såklart förbi Linköping där Malin hoppar på =) Men tidiga mornar är det är väl bara att vänja sig vid. Blir inga sovmornar denna helg inte. Kommer bli en tung, fast rolig, helg! Kommer bo på Grand Hotel mitt i centrum av Jönköping också, så lär ju bli någon utgång också ^^, 

Dessvärre så missar jag ju påsken. Känns inge vidare. Men det får jag väl ta. Ska försöka komma ihåg att ta med mig en liten påskkyckling att ha på hotellrummet, så vi får lite påskkänsla iaf ^^, Hihi!
Missar även systeryster som kommer hem över påsk, typiskt! Hatar att det dröjer så länge mellan våra träffar. Jättejobbigt! =/
Hoppas hon flyttar tillbaka till Norrköping så man får träffas mer. Detta börjar ju bli väldigt tråkigt! =/
Men ska försöka att ta mig till Stockholm nästa helg. Måste umgås lite med Guzzy, gå ut på Viper Room & även införskaffa outfiten till In Qontrol ;D Men säger inte hur den ser ut, det blir en överaskning ^^,
Så jag hoppas det blir som planerat. Börjar bli lite trött på denna dåliga ekonomi som begränsar mitt liv hela tiden. =(
Och det hjälpte ju inte att se en jättesöt tjej, bara 2år äldre än mig som nått så mycket längre i sin modellkarriär än jag troligen aldrig kommer göra. =(
Känns inte sådär jättebra.. Men det är väl något jag måste inse!
Tungt men så är verkligheten.. Önskar man kunde påverka sina gener själv. =/

Nu måste jag nog sova om jag ska klara morgondagen.
Tack o lov så får jag iaf träffa Jocke & Malin. ^^, Det ger mig iaf endel energipåfyllning.

Kommer ni till Elmia i helgen så kom förbi oss och säg hej! ^^, Då blir vi glada..




Tjing

Kommentarer
Postat av: Annelie

den där bilen hade jag inte sagt nej till:P

2009-04-22 @ 11:57:21
URL: http://dramaatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0